Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm, var nok ikke norsk da. Etter det jeg har fått høre er de norske hercene restricted til egentrening for tiden.

Kan man ikke fly egentrening i 2000ft? ""

Skrevet
Sitter å hører på evenes TWR nå, og hører Saint24, så da er det noe militær trafikk.

Ligger du å sniklytter på meg????? "" P-3en var bare ute på treningstur. Fløy en ILS, etterfulgt av VFR low level mot Svolvær.

Skrevet

Btw: hvor lavt har egentlig et millitær fly lov til å fly over befolket område? Det er vell en 4-5 år siden jeg hadde utplassering og jobbet på en byggevarehandel nede i strøket. Mens jeg stod der å lastet materiale kom det som lyn fra himmel en C-130 40-60 meter over hodet mitt! Da var jeg [*********] meg redd for at de kom til å kræsje i de nokså høye og trange fjellene rundt her ""

Skrevet
Da var jeg [*********] meg redd for at de kom til å kræsje i de nokså høye og trange fjellene rundt her ""

Jeg tror nok de vet hva de driver med...

Skrevet
Sitter å hører på evenes TWR nå, og hører Saint24, så da er det noe militær trafikk.

Ligger du å sniklytter på meg????? "" P-3en var bare ute på treningstur. Fløy en ILS, etterfulgt av VFR low level mot Svolvær.

Det er sinnsykt fett når Orionen kommer susende over Svolvær i low level! SYKT FETT. ""

bare sånn...ja...at..dere vet det..liksom.. ""

Skrevet
Da var jeg [*********] meg redd for at de kom til å kræsje i de nokså høye og trange fjellene rundt her ""

Jeg tror nok de vet hva de driver med...

Det er veldig mange piloter her i verden som vet hva de driver med. Stopper ikke flyene fra å kræsje det. Low flying over befolket område er idiotisk. Man vet aldri når noe galt kan skje og hva er poenget med å ta sjangsen. Husker jeg så 4 hercs i tett formasjon i veldig lav høyde over oslo for noen år siden. Det så veldig bra ut, men de kunne jo fint holde treningen sin over skogen, og ikke i et område de var garantert til å drepe veldig mange mennesker hvis noe skulle gå galt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...