Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Kjøpte add-on-pakka "787 Dreamliner" for en stund siden. Likte definitivt ikke å fly denne maskinen. Gruuusom lyd, steril cockpit og ille med altitude på vindu rett foran trynet.

Men men.... grei design på flyet da.

Skrevet
  • Forfatter
Kjøpte add-on-pakka "787 Dreamliner" for en stund siden. Likte definitivt ikke å fly denne maskinen. Gruuusom lyd, steril cockpit og ille med altitude på vindu rett foran trynet.

Men men.... grei design på flyet da.

Har du en link?

Skrevet
Fant et bilde av cockpiten på hjemmesiden til Abacus og denne lignet da veldig mye på cockpiten som er vist i videoen jeg linket til! ""

Som Olaf sier, dette er bilder Boeing har publisert.

Er det noen andre her som legger merke til hvor avsindig store cockpitvinduene er ""

Skrevet

Skal få tatt noen screenshots fra FSX-versjonen av denne maskinen jeg. Fra cockpit. Anbefaler forøvrig ingen å kjøpoe denne pakken. Det MÅ finnes bedre ting å bruke penger på. Lyden er det verste. Høres ut som en støvsuger.

Skrevet

Som du selv sier så er du ny på FS. Jeg skal lære deg to ting. Det er to addonutviklere du skal holde deg LANGT unna. Det er Perfect Flight og Abacus. Sånn, da vet du det!

Skrevet
Som du selv sier så er du ny på FS. Jeg skal lære deg to ting. Det er to addonutviklere du skal holde deg LANGT unna. Det er Perfect Flight og Abacus. Sånn, da vet du det!

Enig!! Hold deg unna de to!

Skrevet
Hva i all verden har dette bildet å gjøre på Abacus sin hjemmeside når det ikke er deres produkt? ""

Vel, i tillegg til at Abacus gir ut produkter med tvilsom kvalitet er deres markedsføring tydeligvis også av det slaget...

Skrevet

Hm... ja, jeg har lært det nå. The hard way! Tenk å begjære 399 kroner for møkka da?!?! Spaceworld skulle hatt juling. Fant akkurat ut at jeg hadde "World landscapes" fra Abacus også. Kjøpte den i Stockholm for to år siden. Jaja... får styre unna fra nå av da ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …