Skrevet 27. februar 2007 17 år Gledelig å se at Norwegian satser på Sola. Dette er en ny base for Norwegian. De skal ha 3 fly her og i tillegg til mer hangarplass skal de starte nye ruter utenlands. De skal begynne med å fly til Paris, Berlin og Praha. I tilegg øke antall rundturer til 5 til Bergen å øke frekvensen på Oslo ruten. Boarding.no Dette er svært gledelige nyheter selv om det betyr mindre pauser for undertegnede. Merkelig at ingen har startet en tråd om dette før.
Skrevet 27. februar 2007 17 år Forfatter Kjos bygger kanskje nytt. Gamle BTS hangar for dyr Ikke spørr meg hvor de skal få plass.
Skrevet 27. februar 2007 17 år Ja det var det jeg lurte på Er jo rimelig fullt over alt her. Syns nå vi privatflygere burde få større område uansett, vekk med Norwegian (Beklager, Stian )! Men har det ikke vært snakk om at flyplassen skulle bygges ut i arealet eller noe slikt? Rykter bare?
Skrevet 28. februar 2007 17 år Større område for GA kommer nok, men ikke på P13, selv om dette i sin tid ble dedikert GA-miljøet. Må nok se mot P5 i stedet.
Skrevet 28. februar 2007 17 år Forfatter Ja det var det jeg lurte på Er jo rimelig fullt over alt her. Syns nå vi privatflygere burde få større område uansett, vekk med Norwegian (Beklager, Stian )! Men har det ikke vært snakk om at flyplassen skulle bygges ut i arealet eller noe slikt? Rykter bare? Vekk med deg! Hva trur du hadde forsvunnet først. GA flyene eller Norwegian. Ja GA flyne må nok vike plass for Norwegian i så fall ja. Viss det skal bygges på nåværende areal må det vel være i sørenden.
Skrevet 28. februar 2007 17 år Sa jo ikke noe om at jeg trodde at GA-flyene hadde første prioritet, sa bare at jeg heller vil at GA skal få større plass i stedet for at større flyselskaper skal "bosette" seg på flyplassen
Skrevet 28. februar 2007 17 år P5 er der hvor fallskjermklubben holder til i dag. Sørenden, rett og slett. P13 var i utgangspunktet satt av til GA, men så fikk den ene etter den andre mulighet til kommersiell virksomhet, og dermed er det nok blitt det mest attraktive området, med mulighet for høyere leieinntekter enn det GA kan tilby
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.