Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får jeg aircraft collision når jeg har valgt "ignore crashes and damages" i FS??

Utrolig frustrerende å ikke kunne ta noen forhåndsregler mot å kræsje. Prøvde meg 2 ganger nå fra marseille til frankfurt, men fikk ikke starta motorene en gang. Var en som kjørte over meg 2 ganger på rad, mulig det var en feil med nettet når han plutselig var over meg 2 ganger, men uansett burde det gå bra så lenge jeg har valgt "ignore crash".. ""

jeg vil jo bare fly..

Skrevet

Det går ikkje an å skru av krasj funksjonen i FS Passengers. Eg har prøvd dette sjølve, og einaste moglegheiten er å la vere å nytte fs pax på vatsim.

Skrevet
Even if you have set the Fs2004 parameter to 'no collision', FsPassengers by default force this value to 'ON'.

Solution: Disable the 'force collision detection' of FsP. To do this, open the [Fs2004]/FsPassengers/config/more_option.cfg file with notepad and edit the force collision detection line as below:

DisableForceCollideDetection =1; // disable the 'force collide detection' feature of FsP

Don't forget also to set the 'collision detection' of Fs2004 to OFF.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...