Martin Svarstad Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hvorfor får jeg aircraft collision når jeg har valgt "ignore crashes and damages" i FS?? Utrolig frustrerende å ikke kunne ta noen forhåndsregler mot å kræsje. Prøvde meg 2 ganger nå fra marseille til frankfurt, men fikk ikke starta motorene en gang. Var en som kjørte over meg 2 ganger på rad, mulig det var en feil med nettet når han plutselig var over meg 2 ganger, men uansett burde det gå bra så lenge jeg har valgt "ignore crash".. jeg vil jo bare fly.. Siter
TOS Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Nyttar du FS Passengers? I så fall så ligg problemet her. Siter
Martin Svarstad Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Aah, går det an å fikse det da? Tenkte kanskje det var der problemet var, men fant ikke noe alternativ å krysse av på.. Siter
Marius Helstad Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Gå på realisme settingen og klikk på skru av cræsj igjen . Siter
TOS Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det går ikkje an å skru av krasj funksjonen i FS Passengers. Eg har prøvd dette sjølve, og einaste moglegheiten er å la vere å nytte fs pax på vatsim. Siter
Martin Svarstad Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Even if you have set the Fs2004 parameter to 'no collision', FsPassengers by default force this value to 'ON'. Solution: Disable the 'force collision detection' of FsP. To do this, open the [Fs2004]/FsPassengers/config/more_option.cfg file with notepad and edit the force collision detection line as below: DisableForceCollideDetection =1; // disable the 'force collide detection' feature of FsP Don't forget also to set the 'collision detection' of Fs2004 to OFF. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.