Skrevet 21. februar 2007 17 år Ok. Jeg har en det står Norwegian på og en det står SAS Braathens på. Den er mere ... pastellbrun med SAS logo...
Skrevet 21. februar 2007 17 år Fikk og mail idag! Blir stilig. Tror jeg valgte 747 layouten hvis jeg ikke husker feil.
Skrevet 21. februar 2007 17 år Jeg fikk også mail idag 2 stk faktisk.. Bestilte to i muttern sitt navn
Skrevet 22. februar 2007 17 år Ser ut som de har tatt en masseutsending ja, men i min mail står det bare "We are delighted that you ordered your KLM Luggage label!" og ikke et pip om at de har sendt eller har tenkt å sende. Kommer det så får jeg ta det som en bonus .
Skrevet 22. februar 2007 17 år Fikk mail jeg og nå, har bestillt 1, men vis du skal bestille 1 til må du vente like lenge da?
Skrevet 22. februar 2007 17 år jeg har bestilt en jeg også, fikk mail i dag, men de sa bare at de var glad for at jeg har bestilt Kan man fremdeles bestille dem?
Skrevet 7. mars 2007 17 år Noen som har fått den etter at de sendte mail? Har ikke fått den enda jeg.
Skrevet 7. mars 2007 17 år Tror du er i godt selskap . Jeg har heller ikke mottatt noe, men på den annen side så har jeg jo heller ikke betalt noe. Tar det som en bonus om det dumper noe ned i postkassa, men om ikke så har jeg ikke tapt et øre på dette.
Skrevet 7. mars 2007 17 år Er ganske enig med Ole Jørgen her. Jeg tror ikke noen utenfor UK kommer til å få dem. Mailen dere har fått er bare reklame tydeligvis siden dere har meldt dere på å få nyhetsbrev ifra KLM. Post ifra Ole Jørgen. i min mail står det bare "We are delighted that you ordered your KLM Luggage label!" og ikke et pip om at de har sendt eller har tenkt å sende. Kommer det så får jeg ta det som en bonus Tror nok det bare var en bekreftelse på at dere står i maillista til KLM nå. Som Ole Jørgen sier står det ingenting om at de har sendt eller kommer til å sende disse.
Skrevet 7. mars 2007 17 år I dag kom koffert-tag'ene fra KLM !!! [image]http://home.online.no/~sulebust/bs_kofferttag.jpg[/image] -Bernt
Skrevet 7. mars 2007 17 år I dag kom koffert-tag'ene fra KLM !!! [image]http://home.online.no/~sulebust/bs_kofferttag.jpg[/image] -Bernt Så ikke helt ekte ut men
Skrevet 7. mars 2007 17 år De klarer å komme seg helt opp til Narvik før de kommer seg til Stavanger ja Merkelige greier Får vel bare vente...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.