Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 :cry: TAP: Jason holdt som nevnt på med Echobrain ved sidenav Metallica, og siden Hetfield har en slags "policy" om at medlemmene ikke skal ha prosjekter ved sidenav Metallica var det ut med ham og inn med apekatten til Ozzy Osbourne. Robert er flink, men jeg synes Jason var bedre. St. Anger var hørbar de første gjennomhøringene (kjøpte den da den kom ut, uten å høre noen leaks først, som jeg tydeligvis burde gjort), men det er ingen feeling i skiva som gjør at den vokser. Den ble raskt kjedelig. Det verste med den er numetal-sounden. Metallica har lovet at den neste skiva skal bli mer lik de gamle skivene, håper de har rett. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Da har jeg lastet ned lydopptaket fra konserten (FLAC-format) fra livemetallica.com, og lydkvaliteten er igrunn meget bra... Denne konserten kommer jeg til å leve på helt til neste gang... :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.