Skrevet 20. februar 2007 18 år Jeg er ny i forumet, heter Gunnaer Eigil og har fløyet siden 1947. Har fremdeles sertifikater. Var i Luftforsvaret på teknisk 52-55 og ble instruktør på F-84 Thunderjet. Har fløyet mange Norgesmesterskp og Nordiske konkurranser i 60 årene Med instrument rating og eget fly har vi hatt turer til Spania,landet på Tempelhof i Berlin. Kort sagt hatt masse glede av flyging. Ledet småflygruppe i forsvaret og bygget opp NAK redningstjeneste. Har skrevet endel bøker om flyging.
Skrevet 20. februar 2007 18 år Takk for sist, Gunnar! Hyggelig at du tar turen innom! Du kan jo fortelle noen av de spennende historiene dine kanskje?
Skrevet 20. februar 2007 18 år Noe vi trengte her på forumet ja. Noe nytt. Blir bra å høre mange historier fra deg Gunnar. Velkommen skal du være.
Skrevet 20. februar 2007 18 år Hjertelig velkommen skal du være til forumet. Gleder meg til å høre mer fra deg
Skrevet 20. februar 2007 18 år Hei Gunnar! Takk for sist og velkommen til forumet. Se Personlig Melding jeg sendte deg.
Skrevet 20. februar 2007 18 år Velkommen så mye til forumet! Godt å få inn noen som kan kalle seg veteran i Luftforsvaret og flyverden! Ser fram til historiene det fortelles om av de andre her!
Skrevet 21. februar 2007 18 år Slutter meg til alle velkomsthilsener. Du har jo en spennende bakgrunn fra en spennende epoke!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.