Olaf Ghanizadeh Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har i lengre tid irritert meg over checklister som er lagret i bildefiler eller har brukt "falske" logoer eller lavoppløselige logoer. Jeg har derfor bestemt meg for å lage så godt som jeg klarer cehcklister som ligner på selskapene sine. Her er en preview av SASBU sin. Endel arbeid igjen. Mangler bl.a riktig font. Så om noen vet hvilken font det er på SASBU sine checklister så ROP ut! [image]http://surl.se/pictures/20072/23195.jpg[/image] Siter
Stian Lingås Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Flotte greier Olaf! Er alle punktene Real også? Send en mail til SasBraathens om font hvis ingen andre vet det Siter
Kai Dreyer Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Så langt så er de pungtene der rette. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Da er den første siden ferdig. Jeg har funnet hvilken font som brukes. [image]http://surl.se/pictures/20072/23326.gif[/image] Siter
Geir G Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ser bra ut Olaf, men skal den "pre-flighten" vær flyttet så langt til høyre? Keep up the good work! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Men det står Do Not copy i rødt i veien, kan jo ikke brukes... Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Neeeeeei, for det har jeg ikke satt på selv. Neeeeeei. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hvordan er det å legge ut kopier av SAS sine lister da? Burde jo gå bra, men man vet jo aldri med sære selskaper Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Neeeeeei, for det har jeg ikke satt på selv. Neeeeeei. Å... det tenkte jeg ikke på i det hele tatt... Siter
Alexander Storvig Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Olaf, ironi funker ikke på et forum. Du sier selv at du vil ha checklistene så realistiske som mulig, altså helt lik som checklistene de bruker i flyene, men så setter du "FLIGHTSIM USE ONLY" som ødelegger liksom alt. Ellers ser det bra ut. Siter
Martin Floor Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Folk som ikke er smarte nok til å skjønne hvorfor "for Flightsim use only" skal stå der, er ofte de som er dumme nok til å bruke disse checklistene i virkeligheten om det ikke hadde stått der *joke warning* Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Beklager at jeg ikke har fått gjort disse ferdig. Det kommer. Er interessen fortsatt her? Trenger referansematriell til SASBU sine lister igjen! Send meg også om du har flere selskap. Du kan sende til laffen91(ætt)gmail.com Siter
Tom Knudsen Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hva med disse da Olaf.. Kan du benytte dem, layout messig med laminering osv.. SAS Braathens http://www.tknudsen.com/forumet/eksempel/SAS_Braathens.jpg Norwegian http://www.tknudsen.com/forumet/eksempel/Norwegian.jpg Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Sikkert, men ser helst etter helt ekte. Siter
Tom Knudsen Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det hadde jo vært beste da... Hva med å få en til å donere eller i værste fall ta et bilde av den i flyet... Hørt med SAS Flight Operations da? Eller PR avd til Norwegian og SAS Braathens Siter
Geir G Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 SAS Ops er veldig strenge med checklister... Be careful! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor i alle dager skal man gidde å få tak i "HELT EKTE"? Hadde det vært snakk om Rolex i stedet for Roleks eller Ray Ban i stedet for Esso Ban så hadde jeg forstått det, men om det er så og si en like god sjekkliste som disse som omtales som ekte her så må det vel være bra nok? Er det til bruk i FS eller skal det henges opp på veggen? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Nei, altså jeg trenger ikke å fortsette med dette. Det var bare for å prøve å bidra litt. Men om det ikke ønskes, kan jeg godt bruke tiden min på noe annet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.