Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lengre tid irritert meg over checklister som er lagret i bildefiler eller har brukt "falske" logoer eller lavoppløselige logoer. Jeg har derfor bestemt meg for å lage så godt som jeg klarer cehcklister som ligner på selskapene sine. Her er en preview av SASBU sin. Endel arbeid igjen. Mangler bl.a riktig font. Så om noen vet hvilken font det er på SASBU sine checklister så ROP ut!

[image]http://surl.se/pictures/20072/23195.jpg[/image]

Skrevet

Beklager at jeg ikke har fått gjort disse ferdig. Det kommer. Er interessen fortsatt her?

Trenger referansematriell til SASBU sine lister igjen! Send meg også om du har flere selskap.

Du kan sende til laffen91(ætt)gmail.com

Skrevet

Det hadde jo vært beste da... Hva med å få en til å donere eller i værste fall ta et bilde av den i flyet...

Hørt med SAS Flight Operations da? Eller PR avd til Norwegian og SAS Braathens

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal man gidde å få tak i "HELT EKTE"? Hadde det vært snakk om Rolex i stedet for Roleks eller Ray Ban i stedet for Esso Ban så hadde jeg forstått det, men om det er så og si en like god sjekkliste som disse som omtales som ekte her så må det vel være bra nok?

Er det til bruk i FS eller skal det henges opp på veggen? :/

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...