Karl R Pettersen Skrevet 5. mai 2001 Skrevet 5. mai 2001 Hei Fikk en sånn moviesnutt på jobben jeg tenkte jeg skulle uploade her da den er flyrelatert (og ustyrtelig morsom), men er litt usikker på om jeg bør gjøre det. Det finnes vel ingen katalog for slikt, og det har jo absolutt ingen ting med simulator å gjøre. Og i tillegg tipper jeg de fleste her har sett den? En 3-motors jet som lander 'oppå' en enslig bil på motorvei (405?) i Usa, meget profesjonellt laget. Gidder ikke laste ned alt fra sånne morro sider, men ting jeg får på mail sjekkes. Mao så finnes den sikkert på slike plasser også. Hvis ingen har link til denne filmen, (hvor) skal jeg laste opp,hvis noen i det hele tatt er interressert? Over 7 MB stor, så det er jo litt... 2min 32 sek - tror jeg... Siter
Hans Nikolai Førde Skrevet 5. mai 2001 Skrevet 5. mai 2001 Denne videoen har det vært en forholdsvis lang tråd om tidligere, faktisk for nesten ett år siden.http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=001667" TARGET=_blank>Trykk her for å se den... Imponerende datagrafikk er det, særlig med tanke på at den er laget av folk med vanlige PC-er av samme dimensjon som våres. Mvh. Hans Nikolai Førde hafoerd@online.no Siter
Karl R Pettersen Skrevet 5. mai 2001 Forfatter Skrevet 5. mai 2001 Ahh, ok. Før min tid. Heh, trodde denne filmen var rimelig ny [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.