Skrevet 13. februar 2007 17 år Da jeg var på Torp for noen uker siden, holdt de på med masse gravearbeid ved terminalen og taksebanen. Hvorfor gjør de det? Skal de utvide taksebanen for større fly eller noe? Og btw, hvor store fly har Torp plass til i dag?
Skrevet 13. februar 2007 17 år Jeg vet ikke hva utbyggingen innebærer, men Torp har charterfly innom, som er en 757-200. Rullebanen er over 9000 fot lang, så den skal jo sånn sett klare å ta de største flyene, uten at jeg kan si noe om hvor mange kilo asfaltdekke tåler. Tror heller ikke det er plass til særlig større fly ved terminalene foreløpig.
Skrevet 13. februar 2007 17 år Forfatter Ryanair har vel ruter med 737 har de ikke? Hehe, vel det var ikke noe nytt for meg at det går 737 derfra da Har flydd med Ryanair fra Torp x antall ganger Det jeg egentlig ville fram til var om Torp kan ta større fly enn 757 og A321
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.