Skrevet 12. februar 2007 17 år Ser av forsiden til Airpics.com at dem har runda 100.000 bilder i basen. Og her er bildet som ble nr 100.000: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=111758
Skrevet 12. februar 2007 17 år Gratulerer . Får du noen premie? Kjempefint bilde av Orion, men hva er denne luka som står åpen på styrbord side?
Skrevet 12. februar 2007 17 år Gratulerer! Fett bilde! Men jeg har aldri skjønt meg på den tegninga bak på haleroret der, kan noen forklare ...?
Skrevet 12. februar 2007 17 år Gratulerer . Får du noen premie? Kjempefint bilde av Orion, men hva er denne luka som står åpen på styrbord side? APU eksos Gratulerer! Fett bilde! Men jeg har aldri skjønt meg på den tegninga bak på haleroret der, kan noen forklare ...? Saint'en er "figuren" på halen. Skvadronens callsign er SAINT. Flagget er kystvaktens.
Skrevet 12. februar 2007 17 år Saint'en er "figuren" på halen. Skvadronens callsign er SAINT. Flagget er kystvaktens. Andreas, det er vel kanskje ikke alle som forstår dette med figuren Saint - "Helgenen" - som gikk på NRK på 70-tallet med Roger Moore. Volvo P1800 ble "verdensberømt".
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.