Andreas Eriksson Skrevet 4. mai 2001 Skrevet 4. mai 2001 Hello.... Atlas air har varit diskutterat många gånger men jag har søkt igenom forumen efter varet på detta. 1. Vad før callsign anvænder Atlas Air på sina flygningar via ENGM 2. Vilken flygplats i Skottland startar de fra Har søkt igenom htp://www.atlasair.com utan att finna det jag søker. Tacksam før svar Mvh Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 4. mai 2001 Skrevet 4. mai 2001 Tjena, Andreas [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Callsign er 'Speedbird 3597' Flyplassen de bruker i Scotland, er Prestwick.(PIK) Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 4. mai 2001 Skrevet 4. mai 2001 Ikke for å være lei...men.. Atlas air frakteren begynner vel den rund turen ned til Osaka fra Glasgow... Eller har jeg missforstått og lest feil da? Mvh Rune Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 4. mai 2001 Skrevet 4. mai 2001 Nå ble jeg plutselig litt usikker her, men i ruteoppsettet for OSL vinter/vår 2001 står det ankomst fra enten; HEL, STN (Helsinki/Stansted) , mens avgangene er satt opp; PIK, ANC (Prestwick/Alaska,Anch.) Tekst TV og OSL's nettsider referer alltid avgangen til Glasgow, Anch og Osaka.. Skal undersøke dette litt nærmere.. gir meg ikke får jeg får ett svar [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Thomas Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 4. mai 2001 Skrevet 4. mai 2001 Det er du ikke alene om å bli, Thomas... Da du skriver opp der rutene ble jammen jeg i tvil og. Men jeg regner med du finner det ut? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] For jeg vet neimen ikke hva som er riktig lengre... Mvh Rune Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.