Skrevet 9. februar 2007 17 år Da er Filbiblioteket åpnet. Det tok litt ekstra tid pga noe problemer med DNS konfigen til den nye serveren. --thomas
Skrevet 10. februar 2007 17 år hei er det en link til dette eller? Noe nyttig til 737 fligth in command der også blir snart gal av det spillet ingen ting som vil det jeg vil.
Skrevet 10. februar 2007 17 år Virket for 10 min siden, lastet ned 3 filer, men nå klarer jeg ikke å laste ned lengre. er det en link til dette eller? Hvis det er filbiblioteket så se på forsiden. Der er det en link.
Skrevet 11. februar 2007 17 år Forfatter Har litt problemer med å holde serveren oppe, virker som om webserveren tar kvelden av og til. Skjer mye rart når man oppgraderer og reinstallerer alt. Vi hoster også mye annet, så vi må fikse dette. Forhåpentligvis ikveld (om jeg orker og reise ned til Uni), vertfall i morgen. Beklager igjen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.