Skrevet 7. februar 2007 17 år Og det finner de først ut i etterkant.. Forstår at det blir kaos av dette!
Skrevet 7. februar 2007 17 år Og det finner de først ut i etterkant.. Forstår at det blir kaos av dette! Det er jo først i etterkant at de ser virkningen av for korte rullebaner.. Hvis alt gikk greit i begynnelsen, hvorfor utvide rullebanen? Først når det skjer ulykker ser de jo at den faktisk var for kort.
Skrevet 7. februar 2007 17 år Grunnen til landingsforbudet er dårlig vanndrenering, som i verste fall kan føre til at flyene får vannplaning og sklir av rullebanen. Dette skal ha skjedd flere ganger i løpet av de siste månedene. Er det ingen som klarer å ta slike beslutninger første gang en slik hendelse finner sted? Er dette også ikke grenser som flyprodusenten skal sette? Eller viser de bare til forhold i henhold til ISA slik at flyselskapene da klør seg i hodet ved omregning etter lokale forhold?
Skrevet 7. februar 2007 17 år Og det finner de først ut i etterkant.. Forstår at det blir kaos av dette! Det er jo først i etterkant at de ser virkningen av for korte rullebaner.. Hvis alt gikk greit i begynnelsen, hvorfor utvide rullebanen? Først når det skjer ulykker ser de jo at den faktisk var for kort. Ja, det skjer jo ofte at en er etterpåklok. Men slike ting burde jo kunne unngås. Det verste er jo de gangene liv må gå tapt før en plutselig finner ut at ting ikke var som de skulle..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.