Bjørn Roar Knudsen Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Jeg mener å huske at det var asfalt på Gardemoen(FS98) Nå er det 2 rullebaner ingen taksiveier, bare gress. Er det noen filer jeg har "glemt" å laste ned? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [ 01-05-2001: Endret av: Bjørn Roar Knudsen ] [ 01-05-2001: Endret av: Bjørn Roar Knudsen ] Siter
Kjell Martinsen Skrevet 1. mai 2001 Skrevet 1. mai 2001 Jeg har FS2000 standard. Der er det både rullebaner og taksiveier i tillegg til gress. Men det er ikke asfalt frem til terminalen - dessverre. Den ligger midt i gressland. Har aldri forsøkt å takse inn til terminalen av frykt for at gressmatta ikke klarer tyngden av større fly. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh KjellM Siter
T F Skrevet 1. mai 2001 Skrevet 1. mai 2001 Hadde selv et problem med at deler av flyplasser forsvant. Hos meg var det desverre Lennart's texturer som gjorde dette... nå bruker jeg dem ikke, og alle detaljer er på plass igjen. Andre som har erfart det samme? Torbjørn Siter
Frode Stølen Skrevet 2. mai 2001 Skrevet 2. mai 2001 Opprinnelig postet av Kjell Martinsen: Jeg har FS2000 standard. Der er det både rullebaner og taksiveier i tillegg til gress. Men det er ikke asfalt frem til terminalen - dessverre. Den ligger midt i gressland. Har aldri forsøkt å takse inn til terminalen av frykt for at gressmatta ikke klarer tyngden av større fly. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Hei! Jeg har opplevd det samme at på gardermoen så ligger terminalen og andre bygg ligger langt ute på gressmatta [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] helt sykt [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.