Skrevet 4. februar 2007 17 år Hei! Som kansje noen vet, driver Jeg, Per-Kristian Jensen, Daniel Larsen og Christoffer Johansson på med å starte mytravelvirtual.org. Vi trenger derfor ett banner til siden, da jeg ikke er fornøyd med det vi har nå.. Det MÅ være 800px bredt, høyden er ikke så farlig, men hvis mulig, prøv å begrens det til 100px. Vi har snakket med mytravel og fått lov til å bruke deres navn osv. så akkurat det er vel ikke noe problem, altså dere kan hvis nødvendig putte inn deres logo, men prøv å unngå det hvis det er mulig? Håper det kommer noen gode forslag! Har ikke satt noen deadline ennå, men vi nermer oss åpning, så dere har ikke evig tid! Beste forslaget havner på toppen av siden! May the best win, /Mathias
Skrevet 5. februar 2007 17 år Heisann gutter. Lekte meg litt i photoshop og fikk frem noe jeg ikke ble helt fornøyd med, men her er den nå... [image]http://www.home.no/furfjord/bilder/div/myt.jpg[/image]
Skrevet 6. februar 2007 17 år Beklager at denne kom litt sent. Her er hvertfall mitt bidrag. [image]http://olaf.rafteseth.com/audun/mytravel_virtual_header.jpg[/image]
Skrevet 21. februar 2007 17 år Forfatter Ok, begynner å bli en stund siden, men jaja. Var ikke så mange forslag akkurat, men det kom jo to inn da! Espen: Jeg likte selve utseende på ditt veldig godt, men var kansje litt vel fargerikt? Audun: Veldig fint banner, som nesten passet i de fargene vi har jobbet med frem til nå! Vi har valgt å få for Audun sitt! Tusen takk skal dere ha begge to! Skal gå ut med litt mer info om hvordan det går med mytravelvirtual.. Det går fremover, men ikke i ett heidundrande tempo akkurat.. Jeg er nå ferdig med det tredje designet.. (Det første var rett og slett stygt, det andre var laget i CSS, noe andre nettlesere enn FF ikke likte veldig godt... I safari funka faktisk ikke menyen! ). Satt til 3 i går natt og laget ferdig det tredje, som ligner veldig på det andre, men er litt annerledes, (de som vet hele URLen til test sia merka faktisk ikke forskjellen! ). Vi har fått opp ett PIREP system som funka tidligere ihvertfall, må bare få porta det over til det nye designet. Eneste er at jeg må finne ut en lur måte på å få laget "ranks", hvis noen vet hvordan jeg kan gjøre det så send meg en PM eller skriv det her, samma det.. Ellers mangler det bare ett skikkelig login system og de siste administrasjons funksjonene, før vi nermer oss ferdig! Men vil ikke gå ut med noen dato ennå, fordi vet ikke helt hvor mye tid jeg har osv. Har vinterferie nå da så satser på å få gjort en del! /Mathias
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.