Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen som vet hvor den beste spotteplassen på flesland er? Har søkt litt, men fant ikke noe..

Aleksander

Skrevet

dersom du går bort mot SAS-hangaren, for så å fortsette innover mot stripa finner du en brukbar en. Det skal også være mulig å komme på vest-siden av stripen, men den plassen har jeg ikke fått prøvd enda, orker ikke gå rundt:P

Hvis jeg forstod riktig, skal man bare holde til høyre mens man kjører bort forbi SAS-cargo bygget, så til slutt kommer man til en vei inn i skogen, slik at man kan gå gjennom et hull i det gamle gjerdet, for så å komme helt frem til det nye.

Skrevet

Tusen takk ""

Skrevet

Andreas.. vi tar oss jo en spottetur til sommeren "" Vi samler oss flere og tar oss en fin tur til Norges fineste flyplass "" Naa skal det bli kjekt aa komme hjem til Norge i mai.

Andreas: Hvis du fortsatt har det bildet jeg sendte deg om spotting paa Flesland saa kan du jo poste det her. Jeg har mistet det skjoenner du...

Skrevet

hehe "" Jeg har reinstalert pc'en og jeg hadde ikke internett når jeg fant ut at jeg måtte gjøre det så jeg hadde egentlig tenkt å komme krypende tilbake for å be deg om det nå etter hvert ""

Når det gjelder spottetur til sommer'n er jeg helt klar ass ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …