Oystein Thomassen Skrevet 29. april 2001 Skrevet 29. april 2001 Jeg skulle inn å se om det var noen der, men når jeg logget meg på så var #flightsim kanalen forsvunnet [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] , nå var det bare noe som het teknisksuport-pc/mac istede [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Lurte på om dette har noe med flightsim.no å gjøre ? Når ikke denne kanalen er der lenger så kan vel Dag slette linken ? Ville bare si ifa [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Man blit avhengig av disse smilyene [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Marius K Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Vet ikke om det er mulig, eller om det er noen som ville like det, men hadde det vert en idee å ha et lite chatvindu (uten brukernavn og passord, eller at det komm opp når man hadde logget seg på?) nede i høyre vindu? For at folk skulle bruke det, måtte det da ha kommet opp automatisk hver gang man starter siden. Var bare en idee... Ha en god dag! -Marius Siter
Dag Johansen Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Den chatten ble ikke så mye brukt, og da fjerner jeg like greit linken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.