Odd Vegard Kandal Skrevet 29. april 2001 Skrevet 29. april 2001 Hva er bay doors? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Odd Vegard Kandal Skrevet 29. april 2001 Forfatter Skrevet 29. april 2001 Hva vill det si? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 29. april 2001 Skrevet 29. april 2001 Lasteluker er luker som skjuler det rommene hvor bagasjen ligger i. Disse lukene må åpnes for å sette inn eller tømme bagasje [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Håper dete ble rett iallfall og at du skjønner hva jeg mener [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Odd Vegard Kandal Skrevet 29. april 2001 Forfatter Skrevet 29. april 2001 Hva må jeg trykke på for å åpne denne??? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Oystein Thomassen Skrevet 29. april 2001 Skrevet 29. april 2001 Det er ikke normalt på vanlige fly i FS2000 å åpne disse dørene, men jeg husker jer hadde en Fokker50 som åpen dørene når jeg slo av motoren [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 29. april 2001 Skrevet 29. april 2001 Trykk på * -knappen (den ved siden av ENTER). Det er den som vanligvis er sånn standard for spesielle ting (Arrestor Hook, Dører, osv) Siter
Odd Vegard Kandal Skrevet 29. april 2001 Forfatter Skrevet 29. april 2001 Takk skal dere ha!!!! Jesss Viking vannt 4-0 over Tromsø [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] HAHAHA alle fra Tromsø [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Odd Vegard Kandal Skrevet 30. april 2001 Forfatter Skrevet 30. april 2001 Det funka ikke....... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Hej Odd... Jeg tror det du mener er "Gear bay doors", det er disse plader der skjuler hjulene når de er oppe! Siter
Stian Czybulla Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Hei ODD Har du noen gang hatt giddå te å lest øve Readme filen (filene) sånne ting pleie å stå der [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Odd Vegard Kandal Skrevet 30. april 2001 Forfatter Skrevet 30. april 2001 quote: Opprinnelig postet av Stian Czybulla: Hei ODD Har du noen gang hatt giddå te å lest øve Readme filen (filene) sånne ting pleie å stå der [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Ja jeg har faktisk det!!!!!!!!!!! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Stian Czybulla Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Det var då som F.. Jaja lykke te me å finna det ut kan eg sei, kan desverre ikke hjelpa eg då MVH Stian [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Truls Meek Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Kanskje best å ta kontakt med vedkommende som har laget filen du har laste ned. Det bruke å stå på read me filen. Da kan du få hjelp med spørsmålet ditt. Bay doors kan bety så mangt, mest sannsynlig så er ditt spørsmål relevant for brukere av Combat flight simulator da bay doors er luker som åpner seg før bomber slippes ut.For de som har flysimulatoren F19, kan dette virke kjendt. Der lyser BAY i høyre hjørne på panelet, og det har med bombe luker å gjøre. Mvh Truls [ 01-05-2001: Endret av: Truls Meek ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.