Ola Haldor Voll Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Har griselyst til å fly over nett igjen, det funker jo fint å fly via FSHostClient også. Anyone? Fly hva som helst, hvor som helst.. Avtale tidspunkt og evt. fly med teamspeak e.l. for å kunne kommunisere osv.. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 vær obs på at delt CP kun funker via gamespy. Freddy Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Jaja, DET er ikke så viktig. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 jeg kan godt tenke meg å være med, men blir kjupt å fly på pappas maskin (med mouse yoke), så jeg kan ikke før jeg får igjen min egen maskin fra "lei-en-nerd" Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Mouse yoke funker egentlig utrolig bra. Syns det er lettere å styre i FS X med mouse yoke enn med CH-yoken min. Når sant skal sies, syns jeg styringen i FS X er helt forferdelig, sammenlignet med FS9. Siter
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Bli medlem av Oslo flysimklubb.Vi starter å fly ikveld kl 2015 på Rakkestad Siter
Vidar Martinsen Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ola Haldor, var en tur innom en session du hostet her om dagen. Stiller gjerne opp igjen, neste gang i fra start. Ble bare litt helikopter trening mens jeg ventet på at dere skulle samles. Kom inn akkurat da du landet på Bardufoss. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Ja, så det, hadde andre planer også, så jeg måtte bare haste meg fra ENTC til ENDU Beklager det.. Så lot jeg bare serveren gå til folk hadde fått lande og koble fra osv.. Må nok få til noe etterhvert igjen. Jeg er forøvrig rimelig busy hele kommende uke, så da blir det ikke noe for min del. Var stilig å se deg manøvrere helikoptret forresten! Den painten du brukte - det var vel en custom eller? For det norske flagget var jo på osv. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jepp, det var en custom. Fiktiv Kystvakt paint fra Microsoft, men de har jo fått fargen og roundell'n rett da! Gi ett hint neste gang du er på MP tur, så skal jeg hive meg med! Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kult! Dette vil jeg være med på også! I'm all in! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.