Skrevet 30. januar 2007 17 år heisann! sitter her å hører på streamingen av tårnet på gardermoen men er det noen som streamer tårnet på Værnes? har hørt det for noen år siden, men den er blitt lagt ned noen forslag?
Skrevet 30. januar 2007 17 år Forfatter hvor kan du høre gardermoen da??? http://193.217.65.31:2434 legg linken inn i media playern
Skrevet 31. januar 2007 17 år Er det bare jeg som har problem med denne streamen? Det hakker hele tiden!
Skrevet 5. februar 2007 17 år Kan den som streamer kanskje skru av scanninga på brøytekanalen? er ikke så interessant å vite hva folk hadde til frokost når det blokkerer tårn og ground
Skrevet 5. februar 2007 17 år Kanskje noen synes det er morsomt å høre hva andre hadde til frokost i dag
Skrevet 6. februar 2007 17 år Forfatter men er det noen som streamer tårnet på Værnes? har hørt det for noen år siden, men den er blitt lagt ned noen forslag? men hallo folkens! kan vi komme tilbake til spørsmålet?
Skrevet 7. februar 2007 17 år De som er oppe er *Kvernberget *Gardermoen *Flesland *Oslo kontroll Jeg lytter aldri på gardermoen streamen.. Den er dårlig etter mitt syn:=) Holder meg til de 3 andre----
Skrevet 8. februar 2007 17 år Åpne denne siden i din nettleser og så klikker du på streamen du vil lytte til!
Skrevet 8. februar 2007 17 år Og denne linken har du fått hvor? Den har jo blitt lagt ut på forumet her utallige ganger. Er ikke sikker på hvor jeg fikk den fra først! Kanskje Christian? Er ikke sikker, men hvordan det?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.