Skrevet 29. januar 2007 18 år Er det slik at det er i dag man kan få sett de første bildene? Hmmm.... neivel...
Skrevet 29. januar 2007 18 år PENT! Likte også at man kunne klikke på teksten for å se bildene i full størrelse. Hadde vært noe for dette forumet kanskje?
Skrevet 29. januar 2007 18 år Det er det ikke. Sjekk denne tråden på Snackbaren, spesielt Jan Roar Rød sin post.
Skrevet 29. januar 2007 18 år Som jeg har sagt hele tiden, det tar ca 6 måneder før jeg avinstallerer FS9, men dette blir bra når patchen for DX10 og enkelte andre snadder biter kommer....Julaften.
Skrevet 30. januar 2007 18 år Drit i det bildene,, han som postet det i ren fortvilelse har ikke forstått noe i det hele tatt. Sant som Jan Roar sier at man får ikke DX10 grafikk før patchen fra MS kommer ca rundt mars/april tider (Den kommer etter DX10a) Men en beta versjon er jo allerede laget og slik ser det ut da. [image]http://www.stingel.de/flusi-faq/images/fs10.jpg[/image] [image]http://www.cebudanderson.com/images/dx10.jpg[/image]
Skrevet 30. januar 2007 18 år Det er IKKE første April enda, Tom! Her er orginalen til det første bildet du poster! Airliners.net
Skrevet 30. januar 2007 18 år for å ta en oppklaringsrunde ang fsx, patcher og DX10: Den første patchen som MS kommer med til FSX er IKKE DX10-patch. Den første patchen går også under navnet: performancepatchen. den retter feil, og skal ettersigende også fikse bedre ytelse på FSX. Den er ventet et sted mellom nå og mars en gang. DERETTER skal dem lage en oppdatering som slår på DX10 støtte i FSX, den er lovt av MS med den veldig runde forumuleringen: "i løpet av året". Det betyr det kan være juletider før den DX10-oppdateringen er ute. mvh Jan Roar Rød
Skrevet 30. januar 2007 18 år Det er IKKE første April enda, Tom! hehe ikke enda i allefall.. Men se nederst på denne siden... http://images.google.no/imgres?imgurl=ht...ficial%26sa%3DN PS.. Hvordan fikk han tatt bildet ?
Skrevet 30. januar 2007 18 år PS.. Hvordan fikk han tatt bildet ? Taken from our Cessna at 3500ft during our shoreline transition over LAX. This was a great sight. As the 747 moved on and gained speed it required more and more acrobatics inside the cramped Cessna as it was virtually behind us at that point.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.