Roar Eli Sandøy Skrevet 28. april 2001 Skrevet 28. april 2001 Satt her og var meget inspirert etter å ha funnet noe på nettet jeg ville dele med dere - noe som er veldig veldig kult, og jeg brukte både år og dag (15 minutter eller noe)for å skrive et litt lengre innlegg, og jeg kom vist i fare for å ha brukt mer en 8 slike smiledippedutter i løpet av innlegget mitt - jeg fikk da beskjed av forumet om at jeg ikke hadde lov til å bruke så mange, og den sa nei, nei, nei. Jaha sa jeg, trykte back med browseren min, og med min sedvanlige flaks var selvfølgelig alt jeg skrev borte (ja det var endel, men jeg skal skrive det senere en dag når jeg blir inspirert igjen). Det jeg lurer på - er det en fast limit for 8 smiles i et innlegg, evt kunne en fått en påminnelse om det, evt kunne en iallefall fått ut det en skrev eller noe, når en møter den feilen der - jeg satt i 10-15 minutter og skrev endel bokstaver, og når slikt skjer så blir jeg litt deppa. [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Ser jeg kan disable smilies i slike innlegg, så det er kanskje løsningen for meg når jeg gjør slikt, ikke vet jeg. Dette er ikke en klage til Dag, som på alle måter driver et forum som er bra, og som jeg er rimelig avhengig av [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] (ja det er bare 8 smilies i dette innlegget, jeg vil ikke møte samme problemet igjen) Siter
Karl R Pettersen Skrevet 28. april 2001 Skrevet 28. april 2001 En ornt'li gla-gutt - siden du smiler så mye? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 29. april 2001 Skrevet 29. april 2001 Jeg ser problemet, og skal legge inn en liten varseltekst under hurtigvalgene. Må bare få ferdig denne selvangivelsen først [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Da var "advarselen" på plass, og de som gjør denne tabben nå har bare seg selv å takke [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.