Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det står på Flightsim.no at jeg kan spille FS2004 sin multiplayer på FSX Server. men jeg klarer det ikke. jeg har lastet ned det der FSHostClient. Hva skal jeg gjøre etter det Siter
Dag Johansen Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Det står forklart på siden du lastet ned fra, men her har du det igjen: Connect FSX to an FSHost server. There are two ways to do this. In FSX, start a flight so you're in a plane, then click the Add-ons menu, select FSHostClient, and then "Multiplayer Connect". Or if you want to connect before starting a flight, use the FSHostClient window and click the Multiplayer menu, and select "Connect to session" (or just click Ctrl-M). To disconnect from within FSX, click the Add-ons menu, select FSHostClient, and then "Multiplayer Disconnect". Or in FSHostClient, click the Multiplayer menu and select "Disconnect from session" (or just click Ctrl-D). Works with existing FSHost servers, no upgrade is currently required for FSHost, although a new FSHost will be available later to take advantage of new features in FSX and FSHostClient. Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Er ikke dette omvendt av det han spurte om? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.