Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Er det noen som vet hvilken voice server fsinn bruker? Bruker den den man logger inn på, eller en eller annen standard sak? Ser det er forskjell på vatsim-servere og voice-servere på listen til vatsim. Den listen gjelder kanskje for teamspeak eller.no? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Som pilot treng du ikkje å tenkje på voice serverne, dei er det først og fremst ATC-ane som brukar, og eg vil tru at FSInn automatisk koblar på den nødvendige serveren når du skiftar frekvens... Korriger meg om eg tar feil.... Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Aha, så det er avhengig av hvem man snakker med? Siter
Marek Pola Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Aha, så det er avhengig av hvem man snakker med? Ja, korrekt. ATC ställer in voice i radarklienten (VRC eller ASRC) och det läggs ut i ATIS. När piloten byter till rätt frekvens i SB eller FSInn läser SB/FSInn ATIS, och kopplar till rätt voiceserver och voiceroom. Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Tøft. Det var jo faktisk smart, og det ser i tillegg ut til å funke Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet hvilke porter som benyttes, evt. hvilken protokoll/serversofware så jeg kan finne det ut selv... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.