Rasmus Spanne Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Go kveld I forbindelse med en online konkuranse med lanseringen av Microsoft Flight Simulator X, bestemte jeg meg for at det ville vært morsomt å prøve og vinne tid i ekte simulator. Resultatet ble 4 plass og premien var Flight Simulator Deluxe Edition. Siden jeg har det fra før av vil jeg selge det. Ettersom det koster 550-600 i butikker selger jeg det for 450,- Spillet er i plast forpakningen og ikke åpnet. Kjøperen betaler frakt og porto Send gjerne melding til meg her på fs.no eller mail til rasmus.spanne@lyse.net hvis interesert. Første man til mølla Siter
Aleksander Ekeland Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Går det an å betale ved å ta deg inn på airside på Sola ? En times tid inne på General Aviation Parking? (P13) Eller 20 minutter i lufta med c172 ? your call Aleksander Siter
Rasmus Spanne Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Er mest instilt på å ha penger siden den lille ungdomsøonomien mine trenger det. Men det står enda på 450,- med mulighet får å gå litt lavere etter hvert hvis ingen melder interesse. PS: kjøper betaler porto Siter
Rasmus Spanne Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Spillet er forsatt for salg ettersom ting skar seg med forrige kjøper Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.