Helge Kalseth Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Har en ca. 1 1/2 år gammel Quest med "turn by turn" å hele greia, ubetydelig brukt, huslader og bilholder med lader. PC-kabel etc. Altså komplett. All dokumentasjon og siste versjon av Citty Select programvare for hele Europa. Har også ubrukt utvedig mottaker med magnetfot. Har kjøpt mobil med GPS så Quest'en ble overflødig. Den har fungert 100 % hele tiden, oppgradert med siste systemsoftware. http://www.gpsbutikken.no/site/GPSiterrenget/GPSmedkart/GarminQuest/tabid/151/Default.aspx Kostet ca. 6.500,- da jeg kjøpte den, har falt en del i pris siden da Mellomomlegg +/- avtales alt etter som hva vi blir enige om Har bruk for komplett Defa Warmup (helst siste modell) og Defa alarm m/startsperre/sentrallåstyring. - helge PS. har motorvarmer og kabelen så det trenger jeg ikke, har også kupevifter så jeg klarer meg der hvis noen har resten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.