Martin Svarstad Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Fra kl 20:00 til 22:00 lokaltid. Vfr trafikk hadde vært kjempeflott, men all trafikk er velbekomme! Erik Schøyen er Instruktør for de som vil vite. Mange av oss som "vil vite" her inne Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hvor mange ATC'er er det? Hadde kansje vært litt greit å holde litt S-trening også så man kan få flere ATC'er og ikke bare bedre Siter
O85_ Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jasså du Rolfer'n skal du ut og lufte flymaskinen Litt off topic, men har fått ny bærbar pc! skal gå til innkjøp av FSX til helgen så blir det litt flyvning på meg snart og Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Skal prøve ihvertfall Tenkte jeg skulle etterligne litt den Touch&Go treningen instruktørerne babler om hele tiden. Håper derfor det blir noen flere flyplasser enn ENGM som er åpene OT: Gratulerer med ny laptop da og jeg antar du har fått deg en ny jobb ettersom du har penger å bruke på FSX Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.