Rolf Arne Beck Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Først klarer jeg ikke å logge meg inn på forsiden med vatsim brukernavn/passord. Så jeg registrer et nytt passord og den skal sende meg en mail som bekrefter passord bytte. Da får jeg 2 .php error meldinger, men samtidig står det nederst at mail ble sendt og den dukker straks opp i innboksen min. Jeg bekrefter det nye passordet til kontoen min og prøver å logge inn på nytt med det nye passordet, men da skjer akkuratt det samme som sjedde første gang, når jeg trykker logg inn, blir jeg bare sendt til forsiden igjen uten å være logget inn. Jeg prøver da å lage en topic på forumet, men da får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å skrive noen steder. Jeg trykker da for å få sendt en ny Validation, og den får jeg. Jeg trykker linken i mailen, men da får jeg beskjed om at det skjedde en error. Prøver manult å sette inn ID og validation koden og det fungerer, men jeg kan fortsatt ikke lage et topic Prøver å requeste ATC trening, men de gjør det ikke enkelt for meg Siter
Marek Pola Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hej Rolf Arne! Skicka mig ett email accsca1 at vaccsca punkt org om det fortfarande inte fungerar så ska jag ta mig en titt! Notera att lösenordet till VACCSCA:s hemsida inte är samma som till VATSIM. Man ska alltså använda sitt VATSIM CID som username men ett VACCSCA unikt lösenord. mvh Marek Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Fungerte nå Fikk logget meg inn og requested training. Men jeg fikk også feilmeldining på bekreftelsen min: Thanks We have recieved your request and will get back to you as soon as possible. On behalf of the training group Olof Bergenstam Chief Executive of Training Notice: Only variable references should be returned by reference in /usr/local/share/pear/Mail/mime.php on line 375 Notice: Only variable references should be returned by reference in /usr/local/share/pear/Mail/mime.php on line 593 Close Kansje dere burde få noen til å ta en titt på koden deres? Hva må jeg gjøre for å få tilgang til å poste i vaccsca forumet? Tar det lang tid å få trening? Virker som det er litt kø. Siter
Marek Pola Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Skicka mig ett mail (accsca1 snabel-a vaccsca punkt org) så ska jag svara på dina frågor. Jag vill inte skriva om din personliga situation på ett publikt forum. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.