Skrevet 6. januar 2007 18 år Hei, Tenkte jeg skulle gjøre oppmerksom på en blogg-artikkel, siden det er en del som er glade i warbirds her inne. P-12C, sjefsdesigneren av FSX, leker nå med tanken på en MCFS 4 (Microsoft Combat Flight Simulator 4). Det er IKKE offisielle planer om en ny simulator for øyeblikket, men tanken på å lage en er tydeligvis der. De tidligere MCFS har, ifølge P-12C, ikke vært så vellykede fordi de har fokusert for mye på spill-delen og glemt at ordet SIMULATOR også er inne i bildet Realismen har derfor ikke vært på topp. Nå har du muligheten til å fortelle P-12C, som er en warbird entusiast selv, hva du ønsker i en eventuell ny MCFS. Tidsrommene du kan velge mellom er Første verdenskrig, mellomkrigstiden, andre verdenskrig, Korea, den kalde krigen, Vietnam eller moderne krigføring. Ved å sende en Email eller svare han i bloggen kan du nå fortelle han fra hvilken tidsrom du ønsker handlingen og hva slags features du ønsker. I artikkelen forteller han om en sim hvor man simulerer flere aspekter, slik som ambulanseflyging, flyging av tropper, av mat osv. Med andre ord alle aspekter ved å være en pilot i en krigssituasjon. Boy, jeg håper de putter denne karen som sjefsdesigner for MCFS også Les artikkelen hans og svarene til nå her. Men legg også merke til denne artikkelen hvor han har kommet litt ned på bakken igjen, etter å ha møtt uttrykk som "Micro$oft" og hvordan Microsoft bare lager dårlige melkekuer Uansett synes jeg dette var interesant lesing
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.