PC Reithe Skrevet 22. april 2001 Skrevet 22. april 2001 Hej! Tänkte höra om någon vet bra ställen på CPH där man kan bra foton. (Terminal och utanför staketet) Klarar man sig med en 135mmm lins? Hilsen Siter
Claus Olsen Skrevet 22. april 2001 Skrevet 22. april 2001 Når du lander i Kastrup synes jeg ikke du har specielt gode muligheder. Benene skal på nakken (you have to run or take a bus). Der er vel 4-5 rimelige gode steder: Flyvergrillen (for enden af Amager Landevej og udfor 04L/22R) Englandsvej (04L/22R går _over_ denne vej) Kystvejen (22-04 landing og takeoff lige over hovedet på dig - dog bliver du smidt væk efter kort tid, da det skal være privatvej eller lign.) ude mod Tømmerup (04L-22R i den anden ende) og et sted ude mod Dragør, hvor 22R er meget tæt igennem et hegn) Men mig bekendt ikke nogle gode steder fra terminal. MVH/Claus Siter
PC Reithe Skrevet 22. april 2001 Forfatter Skrevet 22. april 2001 tack för tipsen. skall vara där från 06:55-20:55 nästa söndag. Var kan man få reda på bussitder etc. Hilsen Siter
Peter Nørkjær Skrevet 22. april 2001 Skrevet 22. april 2001 Der kører tog mindst hvert 20. minut til Kastrup fra Københavns Hovedbanegård i dagtimerne, men der fra er det en gåtur ud til starten af RWY 04. på http://www.ht.dk" TARGET=_blank>www.ht.dk(Hovedstadens Trafikselskab) kan du se de aktuelle bus tider, efter hvad jeg kan se kører linie 30+34 med flere ud til starten af 04L/R & _under_ 04L. Begge kører fra Rådhuspladsen. God tur. Peter Siter
PC Reithe Skrevet 22. april 2001 Forfatter Skrevet 22. april 2001 ingen som går från Kastrup och ut mot dragör? hilsen Siter
Peter Nørkjær Skrevet 22. april 2001 Skrevet 22. april 2001 Se eventuelt her http://www.ht.dk/busplaner/pdf020700/trafikkort.pdf" TARGET=_blank>Trafikkort, for et kort over busruterne. Så kan du se hvordan du kan skifte for at komme rundt på Amager. /Peter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.