Petter Kverneng Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Ela. Jeg har veldig lyst til å fly på VATSIM igjen. Men jeg får ikke instalert FSinn. Det kommer opp en feilmelding når jeg skal instalere FScopilot 1.6 kommer [image]http://img292.imageshack.us/img292/3039/errorwz9.png[/image] opp. Noen som har noen råd? Siter
Petter Kverneng Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Ingen? Kan det være feil version? Har det kommet en ny til FSX? Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 FSCopilot trenger man vel strengt talt ikke? Siter
Petter Kverneng Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Må ha den for å instalere FSINN. Siter
Marek Pola Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Är pathen korrekt? Ska det inte vara ett X efter "Microsoft Flight Simulator"? Det kan vara så att installationsprogrammet inte detekterar din Flight Simulator på rätt sätt. Siter
Petter Kverneng Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Jeg la merke til det der. Men uansett hvor jeg instalerer den kommer den feilmeldingen opp. Jeg prøvde å fjerne "x"en fra fsx mappa også. Men samme sak. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.