Skrevet 29. desember 2006 18 år Kom over denne i dag (29/12) Her ser man at avgang var 06.15 fra Trondheim til Trondheim og faktisk ankomsttid i Trondheim var 06.25 Deretter står det ankomst Oslo 08.52 http://img412.imageshack.us/img412/9237/sasau6.jpg Hva er dette for noe?
Skrevet 30. desember 2006 18 år Tviler på at det var en nødlanding... det kan være så mye rart. flybytte feks. sånn at ankomst er beregnet til å være på samme tidspunkt som avangstiden... og at den var 10min sein, derfor den faktiske ankomsten 06.25. Hadde det vært en nødlanding, så hadde vell vg plystra det for lenge sia... men som vanlig, så er jeg ikke sikker... er bare min teori
Skrevet 30. desember 2006 18 år Nå må dere huske forskjellen på nødlanding og førevarslanding også da! (Tror ikke dette var noen av delene) Nødlanding er vel hvis man rett og slett ikke har noe annet valg enn å gå ned, er det ikke?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.