Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Man får jo det man betaler for, og det er tydlig at Northport ikke sløser penger på å ha timevikarer for slike tilfeller...

Å se hva dette har med Norwegian å gjøre er vel ikke vanskelig? De kjøper tjenestene av Northport, fordi de var billigst, og nå ser vi hvorfor... ""

Skrevet

Ikke annet en at Norwegian har tegnet kontrakt med et selskap som tilbyr billig løsning, men som ikke lever opp til forventningene.

Pris og kvalitet henger ofte sammen.

Var vel billig biletter fra Norwegian for de som sto i Bergen i går også.

Skrevet

Nå kan det jo være at Northport ikke hadde flere folk tilgjengelige. Av ymse årsaker pga. feks folk er bortreist i julen. Sykdom kan jo skje hva tid som helst hvor som helst. Og at det rammer Northport er jo verre enn det rammer SGS som er mye større. Og nå tipper jeg VG og han tipseren blåser dette veldig opp.

Skrevet

De får leie inn litt fra SGS, det koster, men passasjerer skal vel ikke lide.

Posten måtte gjøre det samme før jul, leie inn fly fra SAS/Braathens. Levrandøren av post frakt, kunne ikke levere opp til forventning.Så nå går vel portoen opp skal du se.

Skrevet

Posten brukte kun SAS/Braathens til frakt over natt eller hva de kaller det. Og at SGS hjelper Northport er vel lite tvilsomt viss situasjonen er den samme som på SVG. Og at pax'en måtte vente litt er vel ikke verdens undergang?

Nå kjenner hverken jeg, VG eller du alle fakts så vi skal vel ikke uttale oss for sikkert noen.

Mitt 500. innlegg for dem som ville gratulere ""

Skrevet

At Northport FÅR hjelp er nok svært lite sannsynlig.. Ikke "lite tvilsomt" som jeg tolker som det motsatte..

De må nok betale for det om de vil ha det...

Man hjelper ikke konkurerende selskaper uten å ha noe å tjene på det selv, og siden det er lite sannsynlig at Northport kan gjøre så mye for SGS, så er det lite sannsynlig at det vil komme noe hjelp uten at penger bytter eier først...

Den gang BU hadde handling på TRF, så hjalp vi hverandre i perioder ved f.eks å låne utstyr av hverandre. Dette fungerte selvsagt fordi det gikk begge veier...

Ledelsen likte jo selvsagt ikke denne ordningen, da de så sitt snitt til å skade konkurenten ved snag på utstyr, men begge parter innså vel raskt at de var like sårbare selv... ""

Da BU pakket sammen på Torp, så kjøpte vi mye av utstyret deres, nettopp fordi man ikke lengre ville ha backup etter at de dro...

Skrevet

Selvsagt får de ikke hjelp uten og tilby penger. Men nå er vel ikke disse sykdomsprobleme noe langvarig problem for Northport så de leier nok ikke inn folk

Skrevet

Joda, dette var fra VG, men jeg har fra annet hold også, at arbeidsmoralen blant ansatte i Proffice/Northport ikke akkurat er noe å snakke høyt om...

Sånt blir man faktisk lettere syk av...

Bare se på flygelederene... "" *Kler på seg verneutstyr og løper til skogs* ""

Skrevet
Jeg personlig tror det er VG som har skylda for alt rotet! ""

Duh! Klart det! Rot säljer! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …