Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jo da vi har utfordringer, men å tro at ekspertisen på flyvedlikehold og dets fremtid kun besittes av Stavanger aftenblad og en forsmådd verkstedsklubb leder blir nok en gang noe unyansert.

Så bare få det inn i hodet, Sola , som flyverksted er nedlagt, og kommer neppe opp å stå igjen. Vi får håpe ar de som i dag utfører Line vedlikehold på Sola, har er noe mere nyansert syn på saken, for deres egen skyld.

Bortsett fra det så står faktisk kunder i kø, og flere må avises hos STS på Gardermoen. De ønsker vår kompetanse, kvalitet og pris.

Problemet er ikke hos STS men hos levrandørene av materiell.

Og hvis noen betviler vår kompetanse så vil det falle på sin egen urimlghet. Vi har en særdeles god regularitet ut fra teknisk. Men på tungt vedlikehold med mange komponent skift sliter vi med å få tak i komponenter i rett tid.

Skrevet
Men på tungt vedlikehold med mange komponent skift sliter vi med å få tak i komponenter i rett tid.

 

Akkurat det hørtes ut som et meget velkjent problem....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …