Skrevet 25. desember 2006 18 år Hei og riktig god jul alle forumsmedlemmer! Har iløpet av min tid her observert at flere av dere har lang gangtid med Transport Tycoon, i gamle og nye utgaver! Det er mulig noen av dere vet om dette fra før, men var iallefall ny informasjon for meg! Transport Tycoon Deluxe er blitt gratis og kan lastes ned herifra! Det har vært litt problemer med multiplayer over internett i de tidligere versonene, men nå er det endelig kommet en patch som gjør dette til en lek! Har nettopp prøvd det selv, og funker som bare det. Patchen kan lastes ned her! Har du problemer med å koble til en multiplayer game, anbefales dette programmet: http://www.hamachi.cc/ Hvordan starte en multiplayer game? Vel, ganske lett, så alt du trenger å gjøre er å innstallere selve Transport Tycoon Deluxe, deretter patchen. Velg multiplayer og spill ivei! Hamachi er veldig lett å bruke, bare installer, og man oppretter et LAN nettverk med egen IP som du kan dele med andre. Det eneste som gjenstår nå er å samle alle oss entusiaster og ta en runde mot hverandre i en game!
Skrevet 26. desember 2006 18 år TT er en tidløs klassiker som jeg kommer til å spille til jeg blir gammel og grå
Skrevet 26. desember 2006 18 år Jeg kan også anbefale å bruke OpenTTD. Den har noen små handy tillegsgreier til spillet som er kjekt å ha. Det har vært gratis en god stund allerede. Og det er både vel og bra, for det der er en tidløs klassiker. Sitter meg ned for å spille den når jeg ikke har noe å finne på. Det går fort mange timer.
Skrevet 26. desember 2006 18 år Tror ikke det finns ett spill som jeg har spilt mer enn det. Man setter seg ned med tanken om at man bare skal starte opp ett firma, plutselig så er det klokka to og jeg har sittet der i fem timer. Spillet er livsfarlig, men anbefales sterkt! www.openttd.com
Skrevet 27. desember 2006 18 år Tusen takk Ivar! Har lenge lengtet etter muligheten til å kjøpe opp konkurentene mine (en mulighet som bare finnes i deluxe versjonen)
Skrevet 27. desember 2006 18 år Jeg fikk lastet ned filen, men den nekter aa la seg installere. Er noen register filer som mangler. Tips mottass som vanlig med stor takk. Kjell
Skrevet 27. desember 2006 18 år Jeg ble så ivrig da jeg så linken, så jeg svarte før jeg testet det, jeg opplever nesten det samme problemet som Kjell. Jeg får instalert det, men programmet vil ikke starte
Skrevet 27. desember 2006 18 år Har du installert patchen da? Husk at patchen lager en ny installasjon av spillet som ikke ligger i samme mappe som originalen.
Skrevet 28. desember 2006 18 år Da patchen ble innstallert ble alt saa mye bedre. Trodde at den patchen var for onlinespill. Takk for hjelpen Rune. Kjell
Skrevet 28. desember 2006 18 år jeg får beskjed om at den zippede mappen er ugyldig eller skadet når jeg prøver å åpne den(patchen). håper noen kan hjelpe meg, jeg savner dette spillet!
Skrevet 28. desember 2006 18 år Last ned patchen som Ivar skrev om. Den om multiplayer. Hvis ikke PM meg. Kjell
Skrevet 28. desember 2006 18 år Prøv OpenTTD. Da trenger du ikke å laste ned patchen. OpenTTD - Beskrivelse Last ned! (Velg Windows Installer)
Skrevet 28. desember 2006 18 år Jeg skulle aldrig have lastet ned den zip-fil med TTDPatch. Jeg har spillet det i snart 5-6 timer de sidste 2 dage.
Skrevet 28. desember 2006 18 år Er det en manual til dette spiller. Har ikke faatt riktig tak paa dette spillet. Kjell
Skrevet 28. desember 2006 18 år jeg får beskjed om at den zippede mappen er ugyldig eller skadet når jeg prøver å åpne den(patchen). håper noen kan hjelpe meg, jeg savner dette spillet! U got my problem ;S
Skrevet 28. desember 2006 18 år Jeg løste problemet ganske enkelt, jeg gikk inn på linken til openttd, fra Thomas Vatne, og instalerte spillet derfra. Nå er det bare min foretningssans jeg kan si noe på
Skrevet 28. desember 2006 18 år Jeg løste problemet ganske enkelt, jeg gikk inn på linken til openttd, fra Thomas Vatne, og instalerte spillet derfra. Nå er det bare min foretningssans jeg kan si noe på JAmmen dette tar jo evig tid.. Får jeg har trykkt på windows tingen men den reagerer ikke! Edit: Endelig reagerte den -.-
Skrevet 28. desember 2006 18 år Forfatter Tusen takk Ivar! Har lenge lengtet etter muligheten til å kjøpe opp konkurentene mine (en mulighet som bare finnes i deluxe versjonen) Jeg har kjøpt opp konkurrenter i den første versonen også! Skal vi prøve å få satt opp en dag for å spille litt mot hverandre?
Skrevet 28. desember 2006 18 år Det hadde vært vanvittig kjekt! Har ikke sett på det med online spill. Men det går å sette opp eget online-spill?
Skrevet 29. desember 2006 18 år Forfatter Man kan sette opp egne online spill, legge det ut på hoved serveren slik at folk fra hele verden kan joine. Prøv ut dette med multiplayer litt, det finnes utallige gamer du kan joine til alle døgnets tider! Be prepeard for some action!
Skrevet 29. desember 2006 18 år Har blitt totalhekta for 17, for tiden, på det spillet. Aner ikke hvordan den gjør det, men den gjør det virkelig! Har hatt lyst til å prøve meg på Internett. Men har ikke orket.
Skrevet 29. desember 2006 18 år Har blitt totalhekta for 17, for tiden, på det spillet. Aner ikke hvordan den gjør det, men den gjør det virkelig! Har hatt lyst til å prøve meg på Internett. Men har ikke orket. me 2 ;o
Skrevet 29. desember 2006 18 år Installerer nå. Frykter at jeg kommer til å bli hekta i løpet av kort tid!
Skrevet 29. desember 2006 18 år Det spillet der er farlig, jeg måtte gi meg i ste, grunnet vondt i øynene. det er alt for lett å sitte for lenge med det spillet der
Skrevet 29. desember 2006 18 år Ettersom jeg ikke har spilt spill som er så fengende at jeg spiller til jeg får vondt i øynene på seks år, prøver jeg også
Skrevet 29. desember 2006 18 år Vondt i øynene var kanskje et litt sterkt uttrykk, sliten i øynene var kanskje mer et passende et
Skrevet 29. desember 2006 18 år Forfatter Til alle dere som er litt skeptisk til å prøve spillet, sett dere litt inn i det og prøv det ut! Jeg lover dere at dere får mye herlig spilletid tilbake for "strevet"!
Skrevet 29. desember 2006 18 år Hadde naa gjort seg med en enkel bruksanvisning for aa komme seg i gang. Kjell
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.