Ivar Skaugstad Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hei og riktig god jul alle forumsmedlemmer! Har iløpet av min tid her observert at flere av dere har lang gangtid med Transport Tycoon, i gamle og nye utgaver! Det er mulig noen av dere vet om dette fra før, men var iallefall ny informasjon for meg! Transport Tycoon Deluxe er blitt gratis og kan lastes ned herifra! Det har vært litt problemer med multiplayer over internett i de tidligere versonene, men nå er det endelig kommet en patch som gjør dette til en lek! Har nettopp prøvd det selv, og funker som bare det. Patchen kan lastes ned her! Har du problemer med å koble til en multiplayer game, anbefales dette programmet: http://www.hamachi.cc/ Hvordan starte en multiplayer game? Vel, ganske lett, så alt du trenger å gjøre er å innstallere selve Transport Tycoon Deluxe, deretter patchen. Velg multiplayer og spill ivei! Hamachi er veldig lett å bruke, bare installer, og man oppretter et LAN nettverk med egen IP som du kan dele med andre. Det eneste som gjenstår nå er å samle alle oss entusiaster og ta en runde mot hverandre i en game! Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 TT er en tidløs klassiker som jeg kommer til å spille til jeg blir gammel og grå Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Jeg kan også anbefale å bruke OpenTTD. Den har noen små handy tillegsgreier til spillet som er kjekt å ha. Det har vært gratis en god stund allerede. Og det er både vel og bra, for det der er en tidløs klassiker. Sitter meg ned for å spille den når jeg ikke har noe å finne på. Det går fort mange timer. Siter
Rune Barmark Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Takk Ivar! Da var romjula i orden Siter
Thomas Vatne Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Tror ikke det finns ett spill som jeg har spilt mer enn det. Man setter seg ned med tanken om at man bare skal starte opp ett firma, plutselig så er det klokka to og jeg har sittet der i fem timer. Spillet er livsfarlig, men anbefales sterkt! www.openttd.com Siter
Andreas Nysveen Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Tusen takk Ivar! Har lenge lengtet etter muligheten til å kjøpe opp konkurentene mine (en mulighet som bare finnes i deluxe versjonen) Siter
Kjell Loen Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg fikk lastet ned filen, men den nekter aa la seg installere. Er noen register filer som mangler. Tips mottass som vanlig med stor takk. Kjell Siter
Andreas Nysveen Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg ble så ivrig da jeg så linken, så jeg svarte før jeg testet det, jeg opplever nesten det samme problemet som Kjell. Jeg får instalert det, men programmet vil ikke starte Siter
Rune Barmark Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Har du installert patchen da? Husk at patchen lager en ny installasjon av spillet som ikke ligger i samme mappe som originalen. Siter
Kjell Loen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Da patchen ble innstallert ble alt saa mye bedre. Trodde at den patchen var for onlinespill. Takk for hjelpen Rune. Kjell Siter
Andreas Nysveen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 jeg får beskjed om at den zippede mappen er ugyldig eller skadet når jeg prøver å åpne den(patchen). håper noen kan hjelpe meg, jeg savner dette spillet! Siter
Kjell Loen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Last ned patchen som Ivar skrev om. Den om multiplayer. Hvis ikke PM meg. Kjell Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Prøv OpenTTD. Da trenger du ikke å laste ned patchen. OpenTTD - Beskrivelse Last ned! (Velg Windows Installer) Siter
Johan Clausen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg skulle aldrig have lastet ned den zip-fil med TTDPatch. Jeg har spillet det i snart 5-6 timer de sidste 2 dage. Siter
Kjell Loen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Er det en manual til dette spiller. Har ikke faatt riktig tak paa dette spillet. Kjell Siter
Joakim Hagen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 jeg får beskjed om at den zippede mappen er ugyldig eller skadet når jeg prøver å åpne den(patchen). håper noen kan hjelpe meg, jeg savner dette spillet! U got my problem ;S Siter
Andreas Nysveen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg løste problemet ganske enkelt, jeg gikk inn på linken til openttd, fra Thomas Vatne, og instalerte spillet derfra. Nå er det bare min foretningssans jeg kan si noe på Siter
Joakim Hagen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg løste problemet ganske enkelt, jeg gikk inn på linken til openttd, fra Thomas Vatne, og instalerte spillet derfra. Nå er det bare min foretningssans jeg kan si noe på JAmmen dette tar jo evig tid.. Får jeg har trykkt på windows tingen men den reagerer ikke! Edit: Endelig reagerte den -.- Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Tusen takk Ivar! Har lenge lengtet etter muligheten til å kjøpe opp konkurentene mine (en mulighet som bare finnes i deluxe versjonen) Jeg har kjøpt opp konkurrenter i den første versonen også! Skal vi prøve å få satt opp en dag for å spille litt mot hverandre? Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Det hadde vært vanvittig kjekt! Har ikke sett på det med online spill. Men det går å sette opp eget online-spill? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Man kan sette opp egne online spill, legge det ut på hoved serveren slik at folk fra hele verden kan joine. Prøv ut dette med multiplayer litt, det finnes utallige gamer du kan joine til alle døgnets tider! Be prepeard for some action! Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Har blitt totalhekta for 17, for tiden, på det spillet. Aner ikke hvordan den gjør det, men den gjør det virkelig! Har hatt lyst til å prøve meg på Internett. Men har ikke orket. Siter
Joakim Hagen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Har blitt totalhekta for 17, for tiden, på det spillet. Aner ikke hvordan den gjør det, men den gjør det virkelig! Har hatt lyst til å prøve meg på Internett. Men har ikke orket. me 2 ;o Siter
Thomas Gundersen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Installerer nå. Frykter at jeg kommer til å bli hekta i løpet av kort tid! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Det spillet der er farlig, jeg måtte gi meg i ste, grunnet vondt i øynene. det er alt for lett å sitte for lenge med det spillet der Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Ettersom jeg ikke har spilt spill som er så fengende at jeg spiller til jeg får vondt i øynene på seks år, prøver jeg også Siter
Andreas Nysveen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Vondt i øynene var kanskje et litt sterkt uttrykk, sliten i øynene var kanskje mer et passende et Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Til alle dere som er litt skeptisk til å prøve spillet, sett dere litt inn i det og prøv det ut! Jeg lover dere at dere får mye herlig spilletid tilbake for "strevet"! Siter
Kjell Loen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hadde naa gjort seg med en enkel bruksanvisning for aa komme seg i gang. Kjell Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.