Gå til innhold

Min julegave til alle Transport Tycoon fans!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og riktig god jul alle forumsmedlemmer!

Har iløpet av min tid her observert at flere av dere har lang gangtid med Transport Tycoon, i gamle og nye utgaver!

Det er mulig noen av dere vet om dette fra før, men var iallefall ny informasjon for meg!

Transport Tycoon Deluxe er blitt gratis og kan lastes ned herifra!

Det har vært litt problemer med multiplayer over internett i de tidligere versonene, men nå er det endelig kommet en patch som gjør dette til en lek! Har nettopp prøvd det selv, og funker som bare det. Patchen kan lastes ned her!

Har du problemer med å koble til en multiplayer game, anbefales dette programmet: http://www.hamachi.cc/

Hvordan starte en multiplayer game?

Vel, ganske lett, så alt du trenger å gjøre er å innstallere selve Transport Tycoon Deluxe, deretter patchen. Velg multiplayer og spill ivei! Hamachi er veldig lett å bruke, bare installer, og man oppretter et LAN nettverk med egen IP som du kan dele med andre.

Det eneste som gjenstår nå er å samle alle oss entusiaster og ta en runde mot hverandre i en game! ""

Skrevet

Jeg kan også anbefale å bruke OpenTTD. Den har noen små handy tillegsgreier til spillet som er kjekt å ha.

Det har vært gratis en god stund allerede. Og det er både vel og bra, for det der er en tidløs klassiker. Sitter meg ned for å spille den når jeg ikke har noe å finne på. Det går fort mange timer.

Skrevet
Jeg løste problemet ganske enkelt, jeg gikk inn på linken til openttd, fra Thomas Vatne, og instalerte spillet derfra. Nå er det bare min foretningssans jeg kan si noe på ""
JAmmen dette tar jo evig tid.. Får jeg har trykkt på windows tingen men den reagerer ikke!

Edit: Endelig reagerte den -.-

Skrevet
Tusen takk Ivar! Har lenge lengtet etter muligheten til å kjøpe opp konkurentene mine (en mulighet som bare finnes i deluxe versjonen) ""

Jeg har kjøpt opp konkurrenter i den første versonen også! ""

Skal vi prøve å få satt opp en dag for å spille litt mot hverandre?

Skrevet

Man kan sette opp egne online spill, legge det ut på hoved serveren slik at folk fra hele verden kan joine.

Prøv ut dette med multiplayer litt, det finnes utallige gamer du kan joine til alle døgnets tider!

Be prepeard for some action! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...