Skrevet 25. desember 2006 18 år Starter med å si god jul til alle som leser dette! Og fortsetter med å spørre om det er noen som vil bli med på en spottetur til Sola i morgen (26/12) eventuelt 27/12 siden det meste er stengt osv. det kan jo hende at folk har besøk osv. men jaja! Storm.no sier at det skal være så og si vind stille imorgen, men vestavind, så rwy 18 virker mest aktuell, men 36 kan hende blir ibruk! SJEKK ATIS FØR DU DRAR! Ring: 51 65 82 49 for nyeste ATIS hvis du ikke har scanner! Hvis 36 er i bruk annbefaler jeg folk som ikke har bil å TA MED SYKKEL! Det er LAAAANGT å gå fra bussholdeplassen... Pris for Voksen + sykkel er ca 44 kr en vei! Ca 34 kr en vei for barn. Jeg vet ikke helt når folk er interresert i å møtes, men det kan jo avtales, men rundt 13:00? Så håper jeg det er litt interesse for dette, og at folk gidder å være med! Vet at det er litt sent, men jaja! En ting til!! Kan noen sjekke opp hvordan det virkelig er med buss imorgen? Kjører de søndags ruter? Hvis de gjør det kan vi jo ta det på 3. Juledag? Er problem å komme seg fra sentrum på søndagsruter, da 9 Bussen ikke kjører da! EDIT: Hm, kjører kun søndagsruter imorgen... /mathias
Skrevet 26. desember 2006 18 år Forfatter *bump* Noen som blir med imorgen? Har mest sansynlig 1 person!
Skrevet 26. desember 2006 18 år Torsdag, fredag eller lørdag har jeg mulighet. Da er vel alt åpent igjen. Betyr ikke så mye, men gi gjærne beskjed når dere drar.
Skrevet 27. desember 2006 18 år Søren og, så ikke dette før i dag. Men jeg er definitvt med neste gang
Skrevet 27. desember 2006 18 år Forfatter Haha! Jeg leser hva Fredrik skriver, går til hovedmenyen til fs.no og ser posten din der jaja. Vi var ikke idag (Igår 2.juledag) men kan hende imorgen(3.juledag) eller torsdag.. Vi får se! Nå legger jeg meg, snakkes!
Skrevet 27. desember 2006 18 år Dere vil for alt i verden ikke ha med Berg. Avlys turen eller nekt å ha med han.
Skrevet 27. desember 2006 18 år Dere vil for alt i verden ikke ha med Berg. Avlys turen eller nekt å ha med han. Dåfor? For se om jeg gidder å drasse med det steinalderkamerat som jeg har brukt, eller om jeg makter å komme i det hele tatt.
Skrevet 27. desember 2006 18 år Forfatter Når drar dere? Blir med jeg. Hm, møtes rundt kl 12 eller 13 ved veien som går ved flymusèet?
Skrevet 27. desember 2006 18 år Hadde vert litt kjekt dette... Men dessverre er jeg i Nord-trøndelag så det er ikke mulig for meg Men kansje en annen gang....
Skrevet 27. desember 2006 18 år Hm, møtes rundt kl 12 eller 13 ved veien som går ved flymusèet? OK, kommer antageligvis fra morgenen.
Skrevet 27. desember 2006 18 år Forfatter Ok, får se hvor tidlig jeg våkner, men kommer etter hvert. Rundt 12 ville jeg tro..
Skrevet 27. desember 2006 18 år Dere vil for alt i verden ikke ha med Berg. Avlys turen eller nekt å ha med han. Å dette fordi? Er vel et normalt menneske jeg og som alle andre
Skrevet 27. desember 2006 18 år Dere vil for alt i verden ikke ha med Berg. Avlys turen eller nekt å ha med han. Jøss, du virker da meget moden og voksen - er du helt god?
Skrevet 27. desember 2006 18 år Hehe jeg håper at folk forstod at jeg køddet her vel? Jeg kjenner Berg og derfor skulle jeg bare kødde litt.
Skrevet 27. desember 2006 18 år Så ikke akuratt ut som "Berg" eller Andreas som han heter fant spøken din så veldig morsom, men for all del.. fortsett dere..
Skrevet 27. desember 2006 18 år Hmmm... Det var merkelig. Pleier og kødde ganske mye på skolen også. Kansje det jah men, tror av og til du går litt for langt
Skrevet 27. desember 2006 18 år Beklager viss jeg gikk for langt Berg. Var virkelig ikke meningen, men her trudde jeg alle fattet at jeg køddet. Hvem sier vel slikt til andre mennesker på et forum.
Skrevet 27. desember 2006 18 år Stian Haabeth sa: Dere vil for alt i verden ikke ha med Berg. Avlys turen eller nekt å ha med han. Og etterpå: Hvem sier vel slikt til andre mennesker på et forum.
Skrevet 27. desember 2006 18 år Hehe la os nå ikke spore av. Alt går bra. joda jeg skal heller være litt med på spøken og prøve og ikke vere en Party pooper
Skrevet 28. desember 2006 18 år Nå tenkte jeg på hvem sier sånt og mener det. ut fra det jeg leste og trodde så hadde du vært øverst på lista.. er som kjent ikke lett å komme med en spøk (evt ironi) i skriftlig form som det er å gjøre det samme i muntlig
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.