S. L. Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Er det noen her som kunne tenke seg å selge en Dell Otiplex GX eller tilsvarende å selge til en rimelig penge? Må kjøre Windows XP. Hvis noen har en tilvarende "liten og god pc" å selge er jeg også interessert. Send PM så kan vi avtale pris Ha en god jul! [image]http://blog.hno3.org/wp-content/dell.gx150.jpg[/image] Siter
Bjørn.Hansen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Kan du si hvilken spec du tenker på i denne tilsvarende maskinen? Siter
S. L. Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Tja, minimium 512mb RAM, nogenlunde rask prosessor, harddisk er ikke så nøye. 40GB holder i lange baner! Også en fordel om den har et trådløst nettverkskort i seg. Dette er en PC som jeg skal bruke i helgene da jeg er hjemme oss foreldrene mine. Blir vell mest Internett og MSN bruk vil jeg tro. Ikke noe spilling ihvertfall. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.