Skrevet 14. desember 2006 18 år Jøss, så 8 F-16 over Sandefjord i formiddag. Ikke sett disse maskiner på et år her i sørfylket tror jeg. Siden det også var på nyhetene, må det ha vært en begivenhet for både piloter og ground-crew. Godt gjort.
Skrevet 14. desember 2006 18 år Hørte dem her også, fløy også en Orion over her i går, håper det fortsetter sånn!
Skrevet 14. desember 2006 18 år 8-shippen fløy selvfølgelig over LKSK i dag på vei tilbake til Ørland. Pen formasjon; og det er ikke ofte man ser de fly 8 i slengen
Skrevet 14. desember 2006 18 år Men tenk så imponerende det hadde sett ut med en formasjon av 5 Orion og 3 C-130 f.eks. Det hadde vært stilig!
Skrevet 14. desember 2006 18 år en gang i skuddåret ser man to orion i formasjon her ute på andøen.. det er ikke så verst det heller;)
Skrevet 14. desember 2006 18 år 8-shippen fløy selvfølgelig over LKSK i dag på vei tilbake til Ørland. Pen formasjon; og det er ikke ofte man ser de fly 8 i slengen Fikk den også med meg, ekke ofte en ser slikt over bartebyen
Skrevet 15. desember 2006 18 år Siden det også var på nyhetene, må det ha vært en begivenhet for både piloter og ground-crew. Nesten litt ille når "norske F-16 besøker østlandet" er nyheter
Skrevet 15. desember 2006 18 år Har nå sett 5 Orion i formasjon Maaaaange år siden.. Jeg har et gammelt bilde av fem Orion i formasjon, tatt fra taket av hangar G i ca. 1980 ...
Skrevet 15. desember 2006 18 år Jeg har et gammelt bilde av fem Orion i formasjon, tatt fra taket av hangar G i ca. 1980 ... Det er nok samme formasjonen Faren min har noen bilder hjemme av formasjonen tatt fra luften. Dsv. har tiden tæret litt på dem, men artig likevel!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.