Skrevet 13. desember 2006 18 år http://mrarnestad.com/Braathens/index.htm Her ser jeg at Braathens har hatt flere fly som har gått ut. F.eks. LN-TUH som kun var i Braathens noen år. Hva er grunnen til at flyene plutselig byttes ut etter bare 3 år i tjeneste? Og en annen ting: Når blir flyene i Braathens-stil om-malt? Jeg har ikke sett noe særlig forandringer det siste årene. Holder de på med maling? Håper ikke at LN-BRE blir malt. Synes den er fin slik den er, jeg!
Skrevet 13. desember 2006 18 år LN-TUH flyr i beste velgående den dag idag - den lista der er totalt på jordet.
Skrevet 13. desember 2006 18 år Hva skjedde med LN-TUE? Ble tatt ut av tjeneste i 2002 og sendt til Virgin Blue Airlines i 2003. LN-TUC, TUG, TUX og TUB hadde bare en kort periode i BU på slutten av 90-tallet, begynnelsen på 2000.
Skrevet 14. desember 2006 18 år To av de "gamle" -700 til Braathens fly for Ford Helt til for noen mnd tilbake. Lidenskapelig nok var disse to flyene di to siste NG'ene som var inne på sjekk hos Braathens Technical Services før verkstedet ble lagt ned.
Skrevet 14. desember 2006 18 år LN-TUH har fått registrert eierskifte. Ifølge Lima November 6/2006 i siste Flynytt har Eastdell Ltd i Irland overdratt denne til SAS Braathens 31.august 2006. LN-TUH Boeing 737-705 (29093/471) 31.08.2006 Eastdell Ltd, Irland; op SAS Braathens Så det er riktig som Thomas sier, LN-TUH flyr i beste velgående i dag. Hvorfor har den tidligere stått registrert som eid av Eastdell Ltd?
Skrevet 14. desember 2006 18 år Antar at Eastdell Ltd er et leasingselskap som eier flyet mens det leases ut til SAS Braathens
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.