Carl Nelson Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har sendt informasjon til Vatsim for å få passordet mitt, da jeg ikke har fløyet der på 2 år. Men hva skjer? Nada...ikke respons i det hele tatt. Hvordan får jeg kontakt med de folka der?? Jeg vil også bare få med at vatsim ID en min er sendt sammen med forespørselen. Siter
Trond Meier Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hei Carl! Vatsim er stort.. er du sikker på at du har samme email som før? I såfall, gå hit, legg inn din ID og trykk på ID'en for å få tilsend passord. Om det ikke funker, skriv til disse kara her Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ifølge data.vatsim.net/stats så er IDen din: 991666 - Carl Nelson /Mathias Siter
Jan Kristiansen Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Carl ta kontakt med meg -- vateud4@vateud.org Så finner vi ut av dette OK Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.