Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Reis så mye man vil for 500 kroner med Braathens

Featured Replies

Neste lørdag kl. 10.00 vil Braathens legge ut 250 T-skjorter for salg på diverse utsalgsteder i Norge. Den som sikrer seg en slik T-skjorte kan reise så mye man vil innenlands i sommermånedene, og denne T-skjorten koster 500 kroner. Bruker man denne T-skjorten kan man reise så mye man vil. Dette må vel være snadder for flyinteresserte. Se annonse i påskeutgaven av VG eller http://www.braathens.no" TARGET=_blank>www.braathens.no

mvh

Truls

[ 14-04-2001: Endret av: Truls Meek ]

Hepp!

Nei da, dette er IKKE noen spøk...

Et MEGET bra tilbud fra Braathens dette, for å si det

mildt. Desverre skal jeg jobbe såpass mye i sommer (som ellers i året) at jeg vil ikke prøve å få tak på noen t-skjorte. Men DET er det mange nok andre som skal prøve på, folk vil nok ta soveposen i bruk for å sikre seg en skjorte

her ja..

Dette er flybillettene som ikke koster skjorta ja...

Mvh:

Lars B. Frostad

• Author

Hei Steffen.

Det går nok desverre ikke å kjøpe den på postordre eller på nettet. Den skal selges på 11 steder i landet, så det blir ikke så mange skjorter som selges på hver plass. Hvor du får kjøpe den kan du se på: http://www.braathens.no" TARGET=_blank>www.braathens.no

mvh

Truls

Hmm.. Får dra til salgsstedet på fredag etter jobben og bli der over natta !!! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Ikke noe så ille som BB!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

LN-JVO

JimV

Tenkte å ta med soveposen. Men jeg tror ikke. sove natt til en søndag midt i Oslo Sentrum?? ja vell...

MEN jeg er fastbestemt den skjorta SKAL jeg ha!

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Det går etter først til mølla prinsippet. De som står først i køen på Lørdag får kjøpe en skjorte. Et annet spørsmål er jo hvordan disse skjortene er fordelt på de forskjellige stedene. Har f.eks. Bodø like mange skjorter som Oslo?

[ 17-04-2001: Endret av: Dag Johansen ]

Hmmmmm... her i Tromsø er det forutsett ganske mange folk med sove poser på langnes (fredag)

Hørte på lokalsendingen fra Oslo i dag tidlig at vår kjære controller på ENGM, Trond Fossen var nr. 1 i køen i Oslo. Han hadde ligget foran døra siden torsdag og nå var de ca. 40 stk i soveposer uttanfor salgsstedet på Sentralbanen i Oslo. Er det noen av dere simmere i nærheten så kan dere jo stikke innom og hilse på. Kanskje ta med noe snadder å spise/drikke til de soveposekledte. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Det MÅ være en Braathens-ansatt som har startet dene tråden.....? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

• Author

Hei Jan.

Jeg er langt ifra ansatt i Braathens. Eneste befatning jeg har med selskapet er som passasjer. Har en jobb i Oslo Kommune jeg bare så det er sagt. Til alle dere som kommer til å stå i kø i kveld og natt, LYKKE TIL [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Mvh

Truls