Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse serverne anbefaler jeg. Jeg flyr nesten ikke på andre servere. Du må registrere deg og sende passord req til admin. Men det er verdt det. Veldig serriøse og hyggelige controllere, og de er villige til å hjelpe deg om du står fast i noe. Jeg flyr ofte til KIAD, KJFK eller KBWI nesten bestandig controllere der.

Håper jeg ser mange der ""

Skrevet

Mindre seriøst ja?

Sitter det ikke folk som opererer som ATC på denne MP serveren også?

Jeg har ikke peiling på hvordan de gjør jobben sin, så det skal jeg ikke uttale meg om.

Men jeg vet hvertfall at Vatsim er et nettverk der samtlige ATC må gjennomgå trening før de slippes ut alene. Dette er med på å høyne standarden, og man har stor sjangs for å treffe på en ATC som gjør jobben sin riktig.

Ivao har mye av det samme, selv om man der kan sitte ATC uten trening til å begynne med.

Etter min mening er en MP server med ATC på noe av det samme ulla ""

Skrevet

Selfølgelig Christian. Men tipper mange blir litt Skremt av bare Begrepet VATSIM og IVAO,ettersom at de vet at dette er virkelig for de som kan mye.

Derfor vil dem begynne på noe som kan muligens,for dem virke som litt mere rolig og slikt?

Bare en tanke som passerte hpodet mitt da jeg leste ""

God Jul!

Skrevet
Selfølgelig Christian. Men tipper mange blir litt Skremt av bare Begrepet VATSIM og IVAO,ettersom at de vet at dette er virkelig for de som kan mye.

Derfor vil dem begynne på noe som kan muligens,for dem virke som litt mere rolig og slikt?

Veldig godt poeng Kim Jørgen ""

Da kan jeg bare anbefale dere som flyr på multiplayer å prøve Vatsim etter en stund på MP serverne.

Man lærer vanvittig mye, og blir med i en større hyggelig gjeng ""

Velkommen til de som måtte ønske

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...