Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. enda en vellykket tur på VATSIM. Denne gangen gikk turen fra vår kjære gardermoen til en nylig oppdaget flyplass (fra min side hvertfall) Stuttgart i sør-tyskland. Flott atc service fra avgang med oslo app, gjennom danmark, Bremen radar og til slutt Langen radar over frankfurt og inn mot Stuttgart. Utrolig erfarne kontrollere neddover der, så anbefaler virkelig en tur neddover i disse tider med litt utfordrende vær og mye trafikk!

Hehe.., på veien neddover hadde jeg Edll_ctr på toppen av lista. Skal ikke si hva jeg tenkte, men jeg lurte på hvorfor jeg hadde han på toppen av lista så langt inne i Tyskland "" jeg sjekka ATISen hans og der stod det jammen

This is Langen Radar 135.650 open until 2200z

For Charts visit www.edll.de, Flightplans at www.vatroute.net

REMARKS NO SERVICE for UK!!

Hehe, godt å vite at jeg ikke var den eneste som leste feil da..

Skrevet

Det er faktisk litt kipt å sitte edll_ctr noen ganger fordi vi blir kontakta av hele Tyskland og UK av og til..og da må vi identifisere hvor flyene er og dette tar tid og lager stress :P

EDLL er et lite FIR i Tyskland på grensa til Nederland og Belgia, og ikke andre steder i Europa :P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...