Eirik Sørensen Skrevet 11. april 2001 Skrevet 11. april 2001 Jeg har nettopp skrevet et innlegg i en annen tråd her der jeg benyttet formateringskoden CODE på en linje. Trodde dette ville skrive teksten i courier-skrift, men da jeg så postingen etterpå, oppdaget jeg at UBB hadde lagt inn dette med streker over og under. Siden dette ikke fremstod slik jeg ønsket det, gikk jeg inn for å redigere innlegget. Men da jeg kom inn i redigeringsvinduet, viste det seg at all tekst ovenfor CODE-koden var forsvunnet! [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Her er det tydligvis en liten feil i siste versjon av UBB som Dag kanskje bør se nærmere på? Hilsen Eirik Siter
Dag Johansen Skrevet 12. april 2001 Skrevet 12. april 2001 For tiden er jeg i Sverige på ferie, men jeg skal ta en titt på det når jeg kommer hjem. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 13. april 2001 Skrevet 13. april 2001 Benytter annledningen til å ønske deg god og velfortjent ferie, med eller uten UBB. Ferie, men laptoppen tar'n med [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 17. april 2001 Skrevet 17. april 2001 Da får jeg teste dette. Dette er altså tekst over code code: Dette er tekst i kode Og dette er tekst etter kode Siter
Dag Johansen Skrevet 17. april 2001 Skrevet 17. april 2001 Så prøver jeg igjen i et innlegg jeg vil endre. Dette er over Code code: Dette er innenfor Code Og dette er under Code ----- Hmm - all tekst er her nå [ 17-04-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Dag Johansen Skrevet 17. april 2001 Skrevet 17. april 2001 Jeg klarer altså ikke å rekonstruere den feilen, og jeg vil tro at ett eller annet gikk feil i det øyeblikket Eirik postet. Laptoppen ja - Man blir fort avhengig av en slik dings når man har fått den [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [ 17-04-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.