Tarjei Lundarvollen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg selger min tidligere HP Deskjet 5652 foto / fargeblekk skriver. Skriveren er 2-3 år gammel, ikke allverden brukt, og fungerer fint. Det som selges i en pakke er: Skriver med strømforsyning HP 57 fargepatron (litt brukt, står i skriveren) HP 58 fotopatron (litt brukt, står i skriveren) En helt ny uåpnet HP57 fargepatron (ca verdi 300 kr) Refill sett for trefarge patron (57), fotopatron (58) og sort patron (56). Disse settene litt brukt, men fortsatt endel igjen. Utstyr som gjør at du kan få dobbeltsidig utskrift. Skriveren kan skrive helt ut til kantene på fotopapir (kantløs utskrift). Alt dette selges for kr 895,- (evt. høyeste bud) + frakt. [image]http://www.lundarvollen.com/slett/hp.jpg[/image] Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Vel, jeg bruker ikke noe særlig refill, men dette er stort sett InkTec som følger med her. Siter
Gjest Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 ok...du er klar over at garrantien går når du bruker slikt regner jeg med.... Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jepp, men nå er uansett garantien ute på denne. Og forsåvidt er min mening at det er for mye styr og søl med refill, så jeg bruker det ikke lengre, og har brukt det lite. Men om man vil styre med det så er det jo billig. Har du forresten tips til billige steder å kjøpe blekk / HP papir ? Siter
Gjest Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du får en mail av en av mine selgere, jeg informerer om spes deal...ok... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.