Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens tre tynneste bøker for påsken:

"Mine beste taler" av Torbjørn Jaggeland

"Mitt liv i sølibat" av Rune Rudberg

"Fra min reise i Kina" av Carl I Hagen

Ha en berikende påskehelg. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Skrevet

Hva med:

Svenske Krigshelter

Guide for Danske høyfjellshotell

Eller Mine Memoarer Av E. Halvorsen

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Skrevet

Fy og fy Peter, det var ikke pent gjort av deg. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Nå ble din tro tjener lei seg!!!!!!!! [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Mæ [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Skrevet

Hadde lyst å prøve meg med en lokal vri:

Kloke vedtak i Lødingen kommunestyre (tror nok den kan passe flere steder, i hvertfall her...) Jo forresten, et vedtak kommer i boken. De vedtok for et par år siden at det skulle være snøfritt til 1. mai og grønt til 17. mai, men dette klarte de ikke å få gjennomført til tross for iherdige forsøk (bl.a. ble et par varmtvannsbeholdere tømt i et forsøk på å "tine opp" et tre utenfor kommunehuset [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] )

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Peter Jacobsen:

Hva med:

Svenske Krigshelter

Guide for Danske høyfjellshotell

Eller Mine Memoarer Av E. Halvorsen

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Jøss har E.Halvorsen skrevet sine memoarer alt.......

er ikke det "litt" tidlig da? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Arnt OK

Skrevet

Si meg NK er ikke du på "Top Secret" kurs eller???

Bare vent, det har skjedd mye siden du dro så det er mye arbeid som venter deg når du er tilbake.

Når det gjelder mine memoarer så er det følgende å si:

Alt har sin begynnelse. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

MVH

Obersten

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...