Einar Halvorsen Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Verdens tre tynneste bøker for påsken: "Mine beste taler" av Torbjørn Jaggeland "Mitt liv i sølibat" av Rune Rudberg "Fra min reise i Kina" av Carl I Hagen Ha en berikende påskehelg. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Peter Jacobsen Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Hva med: Svenske Krigshelter Guide for Danske høyfjellshotell Eller Mine Memoarer Av E. Halvorsen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 10. april 2001 Forfatter Skrevet 10. april 2001 Fy og fy Peter, det var ikke pent gjort av deg. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Nå ble din tro tjener lei seg!!!!!!!! [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Mæ [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Boken "Finske Avholdsfolk" er nok det tynneste arket du noengang finner ja... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. april 2001 Skrevet 11. april 2001 Hadde lyst å prøve meg med en lokal vri: Kloke vedtak i Lødingen kommunestyre (tror nok den kan passe flere steder, i hvertfall her...) Jo forresten, et vedtak kommer i boken. De vedtok for et par år siden at det skulle være snøfritt til 1. mai og grønt til 17. mai, men dette klarte de ikke å få gjennomført til tross for iherdige forsøk (bl.a. ble et par varmtvannsbeholdere tømt i et forsøk på å "tine opp" et tre utenfor kommunehuset [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] ) Siter
Gjest Skrevet 13. april 2001 Skrevet 13. april 2001 quote: Opprinnelig postet av Peter Jacobsen: Hva med: Svenske Krigshelter Guide for Danske høyfjellshotell Eller Mine Memoarer Av E. Halvorsen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Jøss har E.Halvorsen skrevet sine memoarer alt....... er ikke det "litt" tidlig da? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Arnt OK Siter
Einar Halvorsen Skrevet 13. april 2001 Forfatter Skrevet 13. april 2001 Si meg NK er ikke du på "Top Secret" kurs eller??? Bare vent, det har skjedd mye siden du dro så det er mye arbeid som venter deg når du er tilbake. Når det gjelder mine memoarer så er det følgende å si: Alt har sin begynnelse. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] MVH Obersten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.