Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de av Dere som skal være med på treningen i kveld.

Hadde problemer med noen emailer, så de av Dere som ikke har mottatt info. angående dette, Logg Dere på ikveld likevel.

Server IP : 148.122.208.243

Brukernavn: flight

Passord : sim

Vi flyr mellom Værnes og Gardermoen ikveld.

Vel møtt

Jan Kristiansen/ACCNOR5

Online traning manager [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet

Hei

Var tilstede på treningskvelden igår, det gikk sånn passe.

Skulle teste ut min RogerWilco installasjon, men der er jeg ute å kjøre.

Spørsmål:Kan du kjøre Roger Wilco alene uten SBox og isåfall skal roger Wilco logges inn til serveren i Sverige,

rw.tt.luth.se/ ??

Den IP adressen som ble oppgitt for trenings serveren igår gjelder da bare for Squawk Box ???

Jeg går ut fra at multiplayer initieres ved disse treningene.

Enkle spørmål for noen, men jeg er stuck !

Ellers fikk jeg bekreftet at SB virket med FS2000 og det var bra.Jeg så ingen andre fly på Værnes, mulig at min FS2000 add on ikke virker pgs feil install men det skal jeg sjekke.

Ellers er disse treningskveldene kjempebra !!!

Hilsen Lasse 277

Skrevet

Hei Lasse

Jada, RW kan du kjøre uten at SB er startet. Du trenger heller ikke starte FS2000. Jeg bruker den av og til som en kommunikasjons-sak når jeg skal snakke med andre som er online uten å starte simmen. Da bruker jeg å logge på til rw.tt.luth.se/????? (?????-unicom/engm_v_app eller noe tilsvarende som er oppe).

Multiplayer: Denne MÅ du starte før du starter SB. du finner den under File på menyen i FS2000.

Håper dette var til hjelp.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...